Kibariye - Allah İçin Şarkı Sözleri

Sayfamızda Kibariye - Allah İçin Sözleri, Kibariye - Allah İçin Şarkı Sözü, Kibariye - Allah İçin Lyrics, Kibariye - Allah İçin Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Kibariye Kibariye - Allah İçin şarkı sözlerinden önce Kibariye hakkında kısaca bilgi;

Asıl adı Bahriye Tokmak olan Kibariye, 10 Ağustos 1960, Manisa doğumludur.

Ailesi pamuk ve tütün toplayıcılığı ile geçinen Kibariye, ilk önce Manisa Akhisar, ardındanda İzmir gazinolarında sahne aldı. Muzaffer Özpınar aracılığı ile İstanbul Stardust gazinosunda sahne almaya başlayınca şöhretin önü iyice açıldı.

1981 yılından 2016 yılına kadar sürekli albüm çıkaran sanatçının ilk albümü Kimbilir, 2016 yılı itibariyle son albümü ise Seni Çok Seviyorum isimli single çalışmasıdır...
Kibariye - Allah İçin Şarkı Sözleri
Kaybettiğin yolumu mutluluğumu
Bulan varsa allah için söylesin
Bilmem nerden geldin şimdi nerdeyim
Gören varsa allah için söylesin

Bu çıkmaz yollarda işim ne benim
Bu zalim kaderle zorum ne benim
Kime ne yapmışım suçum ne benim
Gören varsa allah için söylesin

Kim yıktı dünyamı hayallerimi
Kim kırdı kalbimi ümitlerimi
Kim çaldı arzumu dileklerimi
Bilen varsa allah için söylesin

Bu çıkmaz yollarda işim ne benim
Bu zalim kaderle zorum ne benim
Kime ne yapmışım suçum ne benim
Gören varsa allah için söylesin...

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »