Yonca Lodi - Aldım Başımı Gidiyorum Şarkı Sözleri

Sayfamızda Yonca Lodi - Aldım Başımı Gidiyorum Sözleri, Yonca Lodi - Aldım Başımı Gidiyorum Şarkı Sözü, Yonca Lodi - Aldım Başımı Gidiyorum Lyrics, Yonca Lodi - Aldım Başımı Gidiyorum Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Yonca LodiYonca Lodi - Aldım Başımı Gidiyorum şarkı sözlerinden önce Yonca Lodi hakkında kısaca bilgi;

Yonca Lodi, 17 Eylül 1974, İstanbul, Türkiye doğumludur.

İlk ve Orta öğretimini, çocukluğunun geçtiği Beşiktaş'ta tamamladı.

Lise yıllarında, Çağdaş Müzik Merkezi'ne kaydolan sanatçı, Mimar Sinan Üniversitesi Devlet Konservatuarı Sahne Sanatları Opera-Şan Bölümü’nde müzik eğitimini sürdürdü.

SONY müzik aracılığıyla, ilk albümünü 1999 yılı Mayıs ayında, kendi adıyla çıkardı.

2016 yılı itibariyle mevcut albümleri:

21 Mayıs 1999: Yonca Lodi
1 Kasım 2001: Aşkta ve Ayrılıkta
29 Ocak 2007: Yolumu Bulurum
7 Eylül 2010: Milat
4 Mart 2014: 12 Ay
Yonca Lodi - Aldım Başımı Gidiyorum Şarkı Sözleri
Her kelime yalan
Her yürek vefasız
Can üzgün perişan can suskun kararsız
Çek git diyor şeytan git sessiz sedasız
Ve gittiğin zaman sanma ki ağlayıp sızlarlar ardından
Ben bu dünyadan dosttan düşmandan
Aldım payımı gidiyorum
Günahlarımla sevaplarımla
Aldım başımı gidiyorum
Git gide yüreğime ince bir sızı girse
Gizli bir ateş beni yaksa da gidiyorum
Ben bu hayattan aşktan sevdadan aldım payımı gidiyorum
Günahlarımla sevaplarımla aldım başımı gidiyorum
Her duygu yıpranmış her bakış anlamsız
Can bıkmış usanmış can çökmüş zamansız
Çek git diyor şeytan
Git sessiz sedasız
Ve gittiğin zaman
Sanmaki bir kal diyen çıkar ardından
Ben bu dünyadan dosttan düşmandan aldım payımı gidiyorum
Günahlarımla cevaplarımla aldım başımı gidiyorum
Git gide yüreğime ince bir sızı girse gizli bir ateş beni Yaksada gidiyorum
Ben bu hayattan aşktan sevdadan aldım payımı gidiyorum
Günahlarımla sevaplarımla aldım başımı gidiyorum

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »