Yonca Lodi - 12 Ay Şarkı Sözleri

Sayfamızda Yonca Lodi - 12 Ay Sözleri, Yonca Lodi - 12 Ay Şarkı Sözü, Yonca Lodi - 12 Ay Lyrics, Yonca Lodi - 12 Ay Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Yonca LodiYonca Lodi - 12 Ay şarkı sözlerinden önce Yonca Lodi hakkında kısaca bilgi;

Yonca Lodi, 17 Eylül 1974, İstanbul, Türkiye doğumludur.

İlk ve Orta öğretimini, çocukluğunun geçtiği Beşiktaş'ta tamamladı.

Lise yıllarında, Çağdaş Müzik Merkezi'ne kaydolan sanatçı, Mimar Sinan Üniversitesi Devlet Konservatuarı Sahne Sanatları Opera-Şan Bölümü’nde müzik eğitimini sürdürdü.

SONY müzik aracılığıyla, ilk albümünü 1999 yılı Mayıs ayında, kendi adıyla çıkardı.

2016 yılı itibariyle mevcut albümleri:

21 Mayıs 1999: Yonca Lodi
1 Kasım 2001: Aşkta ve Ayrılıkta
29 Ocak 2007: Yolumu Bulurum
7 Eylül 2010: Milat
4 Mart 2014: 12 Ay
Yonca Lodi - 12 Ay Şarkı Sözleri
Eylül'ün sarı saçları
Ekim'in inatçı hüznü
Kasım yağmurlarında
Öptüm mahzun yüzünü

Kapın hep bana Aralık
Her Ocak'ta sevdan tüter
Şubat akşamlarında
Gülüşlerin bana yeter

Sebebi oldun bende içimdeki sevincin
Aşk ateşten gömlekse yerim senin için
Dünya durdukça, nefes aldıkça
Ölüm bile seni benden almasın

Ben aşkın gücüne inanıyorsam
Sen bu şarkının adı olmalısın.
Mart'ın camları buğulu
Nisan'ın yüzünde bahar

Gözlerin sanki bir Mayıs
Benim sevdam dağlar kadar
Haziran'ın başı döner
İki gözüm iki Temmuz

Ağustos'a selam çakar
Beni cayır cayır yakar
Sebebi oldun bende içimdeki sevincin
Aşk ateşten gömlekse yerim senin için

Dünya durdukça, nefes aldıkça
Ölüm bile seni benden almasın
Ben aşkın gücüne inanıyorsam
Sen bu şarkının adı olmalısın.

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »