Sakin - İlk Yara Şarkı Sözleri

Sayfamızda Sakin - İlk Yara Sözleri, Sakin - İlk Yara Şarkı Sözü, Sakin - İlk Yara Lyrics, Sakin - İlk Yara Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

SakinSakin - İlk Yara şarkı sözlerinden önce Grup Sakin hakkında kısaca bilgi;

Sakin, Onur Özdemir ve Özdemir Dereli tarafından 1999 yılında Ankara' da kuruldu.

2011 yılının Şubat ayında ise grup, verdikleri bir konserle müzikal faaliyetlerine son verdi.

Boğaziçi Üniversitesi'nin bahar şenliklerinde verdikleri konser ilk sahne deneyimleridir.

Mor ve Ötesi’ nin ön grubu olarak bir Ege Turnesi’ ne çıkan grup, Hayat isimli ilk albümlerinden 6 şarkıya klip çekti.

Ayrıca Bizim Büyük Çaresizliğimiz filminin müziklerini hazırladılar.
Sakin - İlk Yara Şarkı Sözleri
Benden kaçmana gerek yok,
Deymemiş nazarım hiç
Körüm hem doğuştan.

Söylenmemiş güzel sözleri al,
Hepsinin içinde hadi kendini bul.
Bir karmaşa
Hep yara bere, sonrası uzak değil oysa.

Geçen zaman merhem olur mu?
İlk günün yarası saklı hep şuracığımda.
Terden sırılsıklam bak vücudum,
Yaz günü şevişmeden olmaz bilmem neden.

Yine telaş hep başa bela
Sonrası kime hitap eder ancak ...

Son kez değil ama çok biliyorum,
Elde duran hikayeye dönüyorum.
Tükenmiş tarihimiz, kalıntı temsilimiz, kırık köşk sırçasında.
İlk kez değil ama son biliyorum elde duran hikayeye dönüyorum
Tükenmiş tarihimiz, kalıntı temsilimiz, kırık köşk sırçasında.

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »