Sakin - Boşverenzi Şarkı Sözleri

Sayfamızda Sakin - Boşverenzi Sözleri, Sakin - Boşverenzi Şarkı Sözü, Sakin - Boşverenzi Lyrics, Sakin - Boşverenzi Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

SakinSakin - Boşverenzi şarkı sözlerinden önce Grup Sakin hakkında kısaca bilgi;

Sakin, Onur Özdemir ve Özdemir Dereli tarafından 1999 yılında Ankara' da kuruldu.

2011 yılının Şubat ayında ise grup, verdikleri bir konserle müzikal faaliyetlerine son verdi.

Boğaziçi Üniversitesi'nin bahar şenliklerinde verdikleri konser ilk sahne deneyimleridir.

Mor ve Ötesi’ nin ön grubu olarak bir Ege Turnesi’ ne çıkan grup, Hayat isimli ilk albümlerinden 6 şarkıya klip çekti.

Ayrıca Bizim Büyük Çaresizliğimiz filminin müziklerini hazırladılar.
Sakin - Boşverenzi Şarkı Sözleri
Son kez kalktım, geç, yatağımdan
gece sermiş işini çizik suratıma
sen keyiflendin, nerdesin bugün?
ağla haline, kaçmış tüm fethinden

bir defa şansım olsa döner miydim şeker zamanıma?

görüsün elbet, hayat geçermiş, başkaldırdığın güçler kendinmiş
biter tabii, okullar da biter ya
adam olur bu çocuk, artık farkında...

yaklaşık tam yıllar doldurdum
göründü zevkler, şaşırmış oldum
bu renkli oyun sonsuz kalır ya
şimdi nerde o güvenli alan?

bir defa şansım olsa döner miydim şeker zamanıma?

görürsün elbet, hayat geçermiş, başkaldırdığın güçler kendinmiş
biter tabii, okullar da biter ya
adam olur bu çocuk, artık farkında...

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »