Sakin - Bir Ses Şarkı Sözleri

Sayfamızda Sakin - Bir Ses Sözleri, Sakin - Bir Ses Şarkı Sözü, Sakin - Bir Ses Lyrics, Sakin - Bir Ses Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

SakinSakin - Bir Ses şarkı sözlerinden önce Grup Sakin hakkında kısaca bilgi;

Sakin, Onur Özdemir ve Özdemir Dereli tarafından 1999 yılında Ankara' da kuruldu.

2011 yılının Şubat ayında ise grup, verdikleri bir konserle müzikal faaliyetlerine son verdi.

Boğaziçi Üniversitesi'nin bahar şenliklerinde verdikleri konser ilk sahne deneyimleridir.

Mor ve Ötesi’ nin ön grubu olarak bir Ege Turnesi’ ne çıkan grup, Hayat isimli ilk albümlerinden 6 şarkıya klip çekti.

Ayrıca Bizim Büyük Çaresizliğimiz filminin müziklerini hazırladılar.
Sakin - Bir Ses Şarkı Sözleri
bomboş bir yarın, önü açık, ucu kaçık
kalk, çek git, bul,
neyi desen nasıl desen
sürüldüğüm yaz, yapıp eder, tabi eder
yatsam mırıldansam, soluk bir karakterken

bir yaz eğlencesi oldun
her yanı neşe doldurdun
sen küçük kız bize alkış tut
hayat batırırken

benzim deniz, açık sularda
uyandıran bir ses, niye var
sonra uçtum, açık düzlüklerden
düştüm kendim, benim adım perişan

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »