Gripin - Hatıralar Hayal Oldu Şarkı Sözleri

Sayfamızda Gripin - Hatıralar Hayal Oldu Sözleri, Gripin - Hatıralar Hayal Oldu Şarkı Sözü, Gripin - Hatıralar Hayal Oldu Lyrics, Gripin - Hatıralar Hayal Oldu Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Gripin Gripin - Hatıralar Hayal Oldu şarkı sözlerinden önce Gripin hakkında kısaca bilgi;

Gripin isimli rock müzik grubu, 1999 yılında İstanbul'da kuruldu.

Üyeleri, Birol Namoğlu (vokal), Murat Başdoğan (gitar), İlker Baliç (davul), Arda İnceoğlu (bas gitar, klavye, altyapılar), şeklinde olan grup, Hikayeler anlatıldı isimli ilk albümlerini 2004 yılında yayınladılar.
Gripin - Hatıralar Hayal Oldu Şarkı Sözleri
Ben Uzaklarda Hasretle İnlerken
Ben Ümit Dolu Bir Haber Beklerken
Duydum Ki Artık Beni Unutmuşsun
Sen Her Gün Bir Başka Dala Konmuşsun
Hiç Şimdi Anladım Beni Sevmedin
Ben Uğruna Senin Neler Vermedim
Yok Birdaha Aldatamazsın
Her Şey Bitecek Mani Olamazsın
Bak Hatıralar Hayal Oldu
Dur Desem Dönmez Gitti Kayboldu
Dönemez Artık Mutlu Günler
Açılmadan Solacak Tomurcuklar
Her Yanımı Saracak Karanlıklar
Son Bir Gemi Kalkacak Bu Limandan
Mendil Sallanmayacak Ardından
Bitecek Hayat Elveda
Elveda

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »