Gripin - Gidenin Dostu Olmaz Şarkı Sözleri

Sayfamızda Gripin - Gidenin Dostu Olmaz Sözleri, Gripin - Gidenin Dostu Olmaz Şarkı Sözü, Gripin - Gidenin Dostu Olmaz Lyrics, Gripin - Gidenin Dostu Olmaz Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Gripin Gripin - Gidenin Dostu Olmaz şarkı sözlerinden önce Gripin hakkında kısaca bilgi;

Gripin isimli rock müzik grubu, 1999 yılında İstanbul'da kuruldu.

Üyeleri, Birol Namoğlu (vokal), Murat Başdoğan (gitar), İlker Baliç (davul), Arda İnceoğlu (bas gitar, klavye, altyapılar), şeklinde olan grup, Hikayeler anlatıldı isimli ilk albümlerini 2004 yılında yayınladılar.
Gripin - Gidenin Dostu Olmaz Şarkı Sözleri
kimi acılar içimizden geçer,
kimi anılar üstümüzden...
beni susturur, seni doldurur, bizi arkamızdan vurur...

kimi der "elimin kiri ihanet."
kimi der "ne münasebet."
iyisi mi sen beni azad et;
sen sağ ben selamet...

kolay mı sandın?
kolay olsaydı sen yapardın...
gidenin dostu olmaz derler;
gidiyorum gözün aydın...

kimi sözler birbirine benzer,
kimi sessizlikten beter...
beni kandırır, seni avutur, bizi arkamızdan vurur...

kimi der "elimin kiri ihanet."
kimi der "ne münasebet."
iyisi mi sen beni azad et;
sen sağ ben selamet...

kolay mı sandın?
kolay olsaydı sen yapardın...
gidenin dostu olmaz derler;
gidiyorum gözün aydın...

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »