Gripin - Dalgalandım Da Duruldum Şarkı Sözleri

Sayfamızda Gripin - Dalgalandım Da Duruldum Sözleri, Gripin - Dalgalandım Da Duruldum Şarkı Sözü, Gripin - Dalgalandım Da Duruldum Lyrics, Gripin - Dalgalandım Da Duruldum Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Gripin Gripin - Dalgalandım Da Duruldum şarkı sözlerinden önce Gripin hakkında kısaca bilgi;

Gripin isimli rock müzik grubu, 1999 yılında İstanbul'da kuruldu.

Üyeleri, Birol Namoğlu (vokal), Murat Başdoğan (gitar), İlker Baliç (davul), Arda İnceoğlu (bas gitar, klavye, altyapılar), şeklinde olan grup, Hikayeler anlatıldı isimli ilk albümlerini 2004 yılında yayınladılar.
Gripin - Dalgalandım Da Duruldum Şarkı Sözleri
Ne olursun güzelim sevsen beni
Yar deyipte sinene sarsan beni
Bir gün öldüreceksin
En sonunda sen beni

Dalgalandım da duruldum
Koştum ardından yoruldum
Binlerce güzel sevdim de
En son sana vuruldum

Yaktın yaktın kül ettin erittin beni
Mecnuna dönderdin mahvettin beni
Aşık gibi sevmesen
Kardeş gibi sev beni

Dalgalandım da duruldum
Koştum ardından yoruldum
Binlerce güzel sevdim de
En son sana vuruldum

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »