Gripin - Akşamlar Şarkı Sözleri

Sayfamızda Gripin - Akşamlar Sözleri, Gripin - Akşamlar Şarkı Sözü, Gripin - Akşamlar Lyrics, Gripin - Akşamlar Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Gripin Gripin - Akşamlar şarkı sözlerinden önce Gripin hakkında kısaca bilgi;

Gripin isimli rock müzik grubu, 1999 yılında İstanbul'da kuruldu.

Üyeleri, Birol Namoğlu (vokal), Murat Başdoğan (gitar), İlker Baliç (davul), Arda İnceoğlu (bas gitar, klavye, altyapılar), şeklinde olan grup, Hikayeler anlatıldı isimli ilk albümlerini 2004 yılında yayınladılar.
Gripin - Akşamlar Şarkı Sözleri
bu akşam sessizce aniden,
özleminle bilenmiş bir nefes kesti derinden...
tebessümüm sayende, gözüm doldu sayende...
anılar aktı gitti yüzümden birer birer...

tüm haklarımı bir bir içime sakladım..
bize inanmayan fallara ben de hiç inanmadım.

akşamlar akşamlar hep aynı dertteyim...
mülteci ruhum bedenimde kendime misafirim.
ister kanat, ister oyna benim değil bu beden...
gecenin şafağı karanlık belli gidişinden...

sebebi gidişinden...

bu akşam büyüdüm ellerinde...
farkındayım; en güzel hediyem ellerindi...

başka ten, başka yürek
başka can, başka dilek
istemem ölümüm de ellerinden...

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »