Cemil Demirbakan - Gölgeni Ateşte Şarkı Sözleri

Sayfamızda Cemil Demirbakan - Gölgeni Ateşte Sözleri, Cemil Demirbakan - Gölgeni Ateşte Şarkı Sözü, Cemil Demirbakan - Gölgeni Ateşte Lyrics, Cemil Demirbakan - Gölgeni Ateşte Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Cemil DemirbakanCemil Demirbakan - Gölgeni Ateşte şarkı sözlerinden önce Cemil Demirbakan hakkında kısaca bilgi;

Yüksek Sadakat isimli müzik grubunun eski solist'i olan Cemil Demirbakan, 7 Mayıs 1971, Ankara, Türkiye, doğumludur.

Gazi Üniversitesi Endüstri Mühendisliği mezunudur.

Askerlik vazifesini tamamladıktan sonra Onno Tunç'la tanıştığı Antalya'da bir süre sahne aldı.

Daha sonra müzik hayatına 2 yıl ara verdi, ardından ise tekrar İstanbul'da, Cornflakes isimli cover grubuyla birlikte çeşitli klüplerde sahne aldı.
Cemil Demirbakan - Gölgeni Ateşte Şarkı Sözleri
Tüm aşka dair saf hayaller
Bütün eski sevgiler
Gece olmak istemem suretler
İşi biten o gölgeler

Yorgunum sensiz mutluluk işinde
Uydurdum en büyük yalandım yine
Acıyı tatlıya sarılmış çok mu sevdim

Sende yeniden ben olmak istedim
Yaz bir deftere tüm günahları

Varsa af etme herşey zaten senin
Ben de özledim gölgeni ateşte

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »