Cemil Demirbakan - Beni Sensiz Düşünme Şarkı Sözleri

Sayfamızda Cemil Demirbakan - Beni Sensiz Düşünme Sözleri, Cemil Demirbakan - Beni Sensiz Düşünme Şarkı Sözü, Cemil Demirbakan - Beni Sensiz Düşünme Lyrics, Cemil Demirbakan - Beni Sensiz Düşünme Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Cemil DemirbakanCemil Demirbakan - Beni Sensiz Düşünme şarkı sözlerinden önce Cemil Demirbakan hakkında kısaca bilgi;

Yüksek Sadakat isimli müzik grubunun eski solist'i olan Cemil Demirbakan, 7 Mayıs 1971, Ankara, Türkiye, doğumludur.

Gazi Üniversitesi Endüstri Mühendisliği mezunudur.

Askerlik vazifesini tamamladıktan sonra Onno Tunç'la tanıştığı Antalya'da bir süre sahne aldı.

Daha sonra müzik hayatına 2 yıl ara verdi, ardından ise tekrar İstanbul'da, Cornflakes isimli cover grubuyla birlikte çeşitli klüplerde sahne aldı.
Cemil Demirbakan - Beni Sensiz Düşünme Şarkı Sözleri
Asıl benim canım yanmış
Nasıl da tadım kaçmış
Takıldım masum yüzüne
Akıl ver çare nerde

Meğer benim bildiklerim
Kağıttan duvarlarmış
Düştüm bir gizin eşine
Malesef çare sende

İstersen al beni götür demem nereye
Batmışım zaten artık en derine
Naparsan yap ama güven son sözüme
Beni sensiz düşünme

İstersen al beni götür demem nereye
Batmışım zaten artık en derine
Naparsan yap ama inan son sözüme
Beni sensiz düşünme
Seni bensiz düşünme

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »