Badem - Gözleri Bulut Şarkı Sözleri

Sayfamızda Badem - Gözleri Bulut Sözleri, Badem - Gözleri Bulut Şarkı Sözü, Badem - Gözleri Bulut Lyrics, Badem - Gözleri Bulut Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Badem Badem - Gözleri Bulut şarkı sözlerinden önce Badem hakkında kısaca bilgi;

Badem, 1995'te Boğaziçi Üniversitesi Müzik Kulübü'nde kuruldu.

Bugünkü halini 2002 yılında aldı.

Ekim 2005'de de 11 şarkılık ilk albümlerini çıkardılar.
Badem - Gözleri Bulut Şarkı Sözleri
Muhtaçtı verdiğim bir yudum sevgiye
Yudum yudum ,damla damla aldı içine
Gözleri bulut,sözleri umut
Sanki bir çocuk doğdu içime
Büyütmek bir fidanı bir yudum sevgiyle
Yudum yudum,damla damla almak içine
Bulutlu gözler umutlu sözler
O mutlu günler kaldı geride
Gözleri bulut sözleri umut
Sanki bir çocuk doğdu içime,içime
Gözleri bulut sözleri umut
Sanki bir çocuk doğdu içime
Bulutlu gözler umutlu sözler
O mutlu günler kaldı geride,geride

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »