Badem - Geceyedir Küsmelerim Şarkı Sözleri

Sayfamızda Badem - Geceyedir Küsmelerim Sözleri, Badem - Geceyedir Küsmelerim Şarkı Sözü, Badem - Geceyedir Küsmelerim Lyrics, Badem - Geceyedir Küsmelerim Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Badem Badem - Geceyedir Küsmelerim şarkı sözlerinden önce Badem hakkında kısaca bilgi;

Badem, 1995'te Boğaziçi Üniversitesi Müzik Kulübü'nde kuruldu.

Bugünkü halini 2002 yılında aldı.

Ekim 2005'de de 11 şarkılık ilk albümlerini çıkardılar.
Badem - Geceyedir Küsmelerim Şarkı Sözleri
Her şey biter
Herkes gider
Gün bile kaçar
Gecenin koynuna saklanır
Bir tek ben kalırım
Benliğimden taşan sevgim kahve gözlerinde yankılanır
Yaşanmamışları düşünür
Kuytularda üzülürüm

Gel desen koşar koşar gelir ellerim
Umursamaz dünyayı
Umursamaz yaşamı
Sadece seni
Tek seni bekledim
Gel diyen ellerini
O gözlerini özledim
Ne umut kaldı ne bir rüya
Geceyedir küsmelerim

Yürek yanar
Kalpler ağlar
Sevdan bile çırpınır
Çıkış yolları arar
Bir tek gözyaşı kalır bu aşktan geriye
Ruhumda yeşerir yeniden aşk yaprakları
Yaşanmamışları düşünür
Kuytularda ölürüm

Gel desen koşar koşar gelir ellerim
Umursamaz dünyayı
Umursamaz yaşamı
Sadece seni
Tek seni bekledim
Gel diyen ellerini
O gözlerini özledim
Ne umut kaldı ne bir rüya
Geceyedir küsmelerim

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »