Badem - Değişmem Şarkı Sözleri

Sayfamızda Badem - Değişmem Sözleri, Badem - Değişmem Şarkı Sözü, Badem - Değişmem Lyrics, Badem - Değişmem Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Badem Badem - Değişmem şarkı sözlerinden önce Badem hakkında kısaca bilgi;

Badem, 1995'te Boğaziçi Üniversitesi Müzik Kulübü'nde kuruldu.

Bugünkü halini 2002 yılında aldı.

Ekim 2005'de de 11 şarkılık ilk albümlerini çıkardılar.
Badem - Değişmem Şarkı Sözleri
Badem:
Unutmak mı demiştin delisin, delisin
Öykü Gürman:
Sensizliğe alışamam bilirsin, bilir misin
Badem:
Hep aynısın demiştim ya değişsem sever misin
Öykü Gürman:
Ama ben değişmem, değişmem ah değişmem
Bir tek seni dünyalara değişmem
Öykü Gürman:
Seni ben değişmem değişmem ah değişmem
Yanlızlığa mahkum olsam da değişmem
Badem:
Her gecenin sonunda çıkarıp attım şu kalbimi
Öykü Gürman:
Ve her sabah uyandığımda içimde buldum yine seni
Badem:
Bir deli düş kurdum ki içinde sadece sen ve ben
Öykü Gürman:
Kader bile değişir yeter ki sen istesen

Badem-Öykü Gürman:
Ama ben değişmem, değişmem ah değişmem
Bir tek seni dünyalara değişmem

Badem-Öykü Gürman:
Ama ben değişmem, değişmem ah değişmem
Bir tek seni dünyalara değişmem
Seni ben değişmem değişmem ah değişmem
Yanlızlığa mahkum olsam da değişmem

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »