Badem - Bir Ben Gibi Sev Şarkı Sözleri

Sayfamızda Badem - Bir Ben Gibi Sev Sözleri, Badem - Bir Ben Gibi Sev Şarkı Sözü, Badem - Bir Ben Gibi Sev Lyrics, Badem - Bir Ben Gibi Sev Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Badem Badem - Bir Ben Gibi Sev şarkı sözlerinden önce Badem hakkında kısaca bilgi;

Badem, 1995'te Boğaziçi Üniversitesi Müzik Kulübü'nde kuruldu.

Bugünkü halini 2002 yılında aldı.

Ekim 2005'de de 11 şarkılık ilk albümlerini çıkardılar.
Badem - Bir Ben Gibi Sev Şarkı Sözleri
Zaman beklemez kimseyi durma
Kalbini acıtana yol aldırma
Kanayıp dursa da sakın ağlama
Kaderi yenmek için hep güç topla
Hayat saklar hayalleri yakma
Erteler bazen sebepsiz sanma
Vazgeçerek yarını cezalandırma

Yorgunluğu üstünden atıp son defa
Bir avuç ömrün kalmış gibi gül
Dağlara düşmüş karlar gibi kal
Boyunu aşmış nehirler kadar çağla
Geriye dön bak bir ben gibi sev
Bir avuç ömrün kalmış gibi gül
Dağlara düşmüş karlar gibi kal

Boyunu aşmış nehirler kadar çağla
Geriye dön bak bir ben gibi sev
Gün olur solar gider bu gölgeler
Bahar dolar sonra gözlerine
Yine aşk olur akar sonsuzluğuna
Yalnızlığı boynundan atıp son defa
Bir avuç ömrün kalmış gibi gül
Dağlara düşmüş karlar gibi kal
Boyunu aşmış nehirler kadar çağla

Geriye dön bak bir ben gibi sev
Boyunu aşmış nehirler kadar çağla
Geriye dön bak bir ben gibi sev
Bir avuç ömrün kalmış gibi gül
Dağlara düşmüş karlar gibi kal

Boyunu aşmış nehirler kadar çağla
Geriye dön bak bir ben gibi sev
Geriye dön bak bir ben gibi sev
Geriye dön bak ve benim gibi sev

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »