İrem Derici - Seni Çok Seviyorum Şarkı Sözleri

Sayfamızda İrem Derici - Seni Çok Seviyorum Sözleri, İrem Derici - Seni Çok Seviyorum Şarkı Sözü, İrem Derici - Seni Çok Seviyorum Lyrics, İrem Derici - Seni Çok Seviyorum Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

İrem Derici Şarkı Sözleriİrem Derici - Seni Çok Seviyorum şarkı sözlerinden önce İrem Derici ile ilgili kısa bilgi;

İrem Derici, 21 Mart 1987, İstanbul doğumludur.

Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Piyano Bölümü mezunu olan İrem Derici, O Ses Türkiye yarışması ile tanındı. BU yarışmayı birinci olarak tamamlayamamasına rağmen bu yarışma sayesinde tanınan müzisyenlerin içinde, sonraki müzik kariyerinde en başarılı olan sanatçı oldu.

Çıkardığı tekliler ve klipleri, sürekli olarak müzik kanallarında ve radyolarda yayınlandı.

İlk teklisi "Bensiz Yapamazsın" ve ikinci teklisi ise "Düşler Ülkesinin Gelgit Akıllısı" ismiyle çıktı ve çok tutuldular.

Ardından 15 Nisan 2014'de "Kalbimin Tek Sahibine" isimli teklisi piyasaya çıkmıştır.
Kanal D ekranlarında yayınlanan Beyaz Show isimli programda seslendirdi. Çıktığı andan itibaren dijital platformlarda "en çok dinlenenler" arasına girmiştir.

2016 yılında 11 şarkıdan oluşan dantel isimli albümünü çıkardı.
İrem Derici - Seni Çok Seviyorum Şarkı Sözleri
Bazen Saçmalıyor insan
Bazen Bilemiyor Kıymetini Aşkın
Sanki Hergün Mü Yaşıyor

Bazen Kaşınıyor insan
Bazen Göremiyor Gerçeğini Aşkın
Hemen Öyle Kolay Sanıyor

Hadi Bir Kez Bak Bize Geldik Göze
Çok Zor Değil Mi Ayrı Kalmak
Vakit Varken Gel Barışalım
Tek Derdimiz Mutlu Olmak

Bu Kadar Zor Mu,
Bu Kadar Zor Mu
Bu Kadar Zor Mu Söyle

Bu Kadar Zor Mu,
Bu Kadar Zor Mu
Bu Kadar Zor Mu Söyle

Bu Kadar Zor Mu Mutlu Olması Sence
Aşkımız Dünyada Dört Yapraklı Yonca
Hayatın Anlamı Üç Kelime Bence
Seni Çok Seviyorum

Bu Kadar Zor Mu Mutlu Olması Sence
Aşkımız Dünyada Dört Yapraklı Yonca
Hayatın Anlamı Üç Kelime Bence
Seni Çok Seviyorum

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »