Sinan Akçıl - Rüya Şarkı Sözleri

Sayfamızda Sinan Akçıl - Rüya Sözleri, Sinan Akçıl - Rüya Şarkı Sözü, Sinan Akçıl - Rüya Lyrics, Sinan Akçıl - Rüya Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Sinan AkçılSinan Akçıl - Rüya şarkı sözlerinden önce Sinan Akçıl ile ilgili kısa bilgi;

2015 yılında Best of Aşk isimli albümünü çıkaran, Sinan Akçıl, 20 Mayıs 1982; Leeuwarden, Hollanda doğumludur.
Besteci, müzisyen ve şarkıcıdır.

Müzik adamı Saim Akçıl'ın oğlu ve piyanist İdil Akçıl'ın kardeşidir. Şimdiye kadar müzik hayatında besteci, söz yazarı ve aranjör olarak sayısız ünlü isimle çalıştı. Bu konuda hep başarılı olan Sinan Akçıl, kendisi için albüm çıkarınca çok sayıda eleştiri aldı. Keşke besteci ve söz yazarı olarak kalsaydı diyenlerden tutun da sesinin çok kötü olduğunu söyleyenlere kadar pek çok eleştiri döküldü ortaya.

Magazinsel hayatı ile dikkatleri hep üzerine topladı. Ebru Şallı ile yaşadığı beraberlikle uzun süre gündemde kaldı.

Müziği bırakması için Facebook üzerinde sayfalar bile oluşturulan Sinan Akçıl, müziği bırakmak şöyle dursun, yeni klipler çekmeye devam ediyor, hatta müzik yarışmalarında jüri üyelği bile yapmaya başladı.

Eleştirenlerden çok, hayranlıkla dinleyen ve takip eden çok büyük bir hayran kitlesi mevcut ayrıca.
Sinan Akçıl - Rüya Şarkı Sözleri
Benim sevgim göklere sığmadı
Yerde de kalmadı
Korudum hep dua ettim

Benim başka bir ricam olmadı
Sadece sev beni
Her gece gördüğüm o rüya gerçek olsa

Yanıma koşa koşa gelsen
Geceyi yedi güne bölsen
Elini tuta tuta ölsem
Bizi kaybetmem

Beni dünyada başka hiçbir şey
Böyle mutlu etmez

Yazık kalbim bir daha atmadı
Aşkı da tatmadı
Ya da ben itiraz ettim

Bütün bunlar bir rüya olmalı
Sonunda mutluluk ve de sen
El ele yine gülerek

Yanıma koşa koşa gelsen
Geceyi yedi güne bölsen
Elini tuta tuta ölsem
Bizi kaybetmem

Beni dünyada başka hiçbir şey
Böyle mutlu etmez

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »