Sinan Akçıl - Her Şey Güzel Olacak Şarkı Sözleri

Sayfamızda Sinan Akçıl - Her Şey Güzel Olacak Sözleri, Sinan Akçıl - Her Şey Güzel Olacak Şarkı Sözü, Sinan Akçıl - Her Şey Güzel Olacak Lyrics, Sinan Akçıl - Her Şey Güzel Olacak Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Sinan AkçılSinan Akçıl - Her Şey Güzel Olacak şarkı sözlerinden önce Sinan Akçıl ile ilgili kısa bilgi;

2015 yılında Best of Aşk isimli albümünü çıkaran, Sinan Akçıl, 20 Mayıs 1982; Leeuwarden, Hollanda doğumludur.
Besteci, müzisyen ve şarkıcıdır.

Müzik adamı Saim Akçıl'ın oğlu ve piyanist İdil Akçıl'ın kardeşidir. Şimdiye kadar müzik hayatında besteci, söz yazarı ve aranjör olarak sayısız ünlü isimle çalıştı. Bu konuda hep başarılı olan Sinan Akçıl, kendisi için albüm çıkarınca çok sayıda eleştiri aldı. Keşke besteci ve söz yazarı olarak kalsaydı diyenlerden tutun da sesinin çok kötü olduğunu söyleyenlere kadar pek çok eleştiri döküldü ortaya.

Magazinsel hayatı ile dikkatleri hep üzerine topladı. Ebru Şallı ile yaşadığı beraberlikle uzun süre gündemde kaldı.

Müziği bırakması için Facebook üzerinde sayfalar bile oluşturulan Sinan Akçıl, müziği bırakmak şöyle dursun, yeni klipler çekmeye devam ediyor, hatta müzik yarışmalarında jüri üyelği bile yapmaya başladı.

Eleştirenlerden çok, hayranlıkla dinleyen ve takip eden çok büyük bir hayran kitlesi mevcut ayrıca.
Sinan Akçıl - Her Şey Güzel Olacak Şarkı Sözleri
Her şey güzel olacak
Söyleme bana
Yalnız benim ol
Her şeyin farklı

Geç kaldım hesapsızca kendi hayatımdan çaldım
Seni buldum ben bu işten memnun kaldım
Olur mu olmaz mı
Bizi biraz zorlamaz mı
Düşünmedim ben de senden farksız kaldım

Hadi beni duy
Bu ne biçim huy
Gel de yerine başkasını koy
Yaşlanınca hasta olunur
Yanyanaysak hep çare bulunur

Her şey güzel olacak senle olunca
Söyleme bana aşka doyunca
Yalnız benim ol ömrüm boyunca
Her şeyin farklı

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »