Seren Akıska - Olmuyor Şarkı Sözleri

Sayfamızda Seren Akıska - Olmuyor Sözleri, Seren Akıska - Olmuyor Şarkı Sözü, Seren Akıska - Olmuyor Lyrics, Seren Akıska - Olmuyor Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Seren AkıskaSeren Akıska - Olmuyor şarkı sözlerinden önce Seren Akıska hakkında kısaca bilgi;

Seren Akıska, 30 Aralık 1980, Münih, Almanya doğumludur.

İlk orta ve liseyi Ankara Yükseliş Kolejinde okudu.

Kanun ve Piyano çalabilen sanatçı, Ege Üniversitesi Devlet Türk müziği Temel Bilimler bölümünden mezunu.

İngilizce, Fransızca, İspanyolca ve Türkçe şarkılar söyleyen sanatçının ailesi İzmir'de yaşıyor ve kendisini İzmirli olarak tanımlıyor.

2009 yılında Yeni bir sayfa isimli ilk albümünü, 2015 yılında ise Masumane isimli ikinci albümünü çıkardı.
Seren Akıska - Olmuyor Şarkı Sözleri
sakınmadım kendimi
ne acıdan ne aşktan
ben de en az herkez kadar
geçtim ayrılıklardan
zorlamadım gideni
saymadım ki zarardan
ben de en az herkez kadar
yoruldum bu telaştan
hangimiz daha fazla
hangimiz daha noksan
söyle kim yara almadan çıktı aşktan
olmuyor ki iki gözüm
olmuyor ki sil baştan
üzmüyor artık giden
vazgeçti yürek aşktan

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »