Seren Akıska - Arasanda Şarkı Sözleri

Sayfamızda Seren Akıska - Arasanda Sözleri, Seren Akıska - Arasanda Şarkı Sözü, Seren Akıska - Arasanda Lyrics, Seren Akıska - Arasanda Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Seren AkıskaSeren Akıska - Arasanda şarkı sözlerinden önce Seren Akıska hakkında kısaca bilgi;

Seren Akıska, 30 Aralık 1980, Münih, Almanya doğumludur.

İlk orta ve liseyi Ankara Yükseliş Kolejinde okudu.

Kanun ve Piyano çalabilen sanatçı, Ege Üniversitesi Devlet Türk müziği Temel Bilimler bölümünden mezunu.

İngilizce, Fransızca, İspanyolca ve Türkçe şarkılar söyleyen sanatçının ailesi İzmir'de yaşıyor ve kendisini İzmirli olarak tanımlıyor.

2009 yılında Yeni bir sayfa isimli ilk albümünü, 2015 yılında ise Masumane isimli ikinci albümünü çıkardı.
Seren Akıska - Arasanda Şarkı Sözleri
ÖYLE KOLAY OLMADI
YOKLUĞUNA ZOR DAYANDIM
İYİ KÖTÜ GEÇİYOR ZAMAN
NASIL GEÇTİ ANLAMADIM

SEN BENİM İÇİMDE KALAN
BİRAZ GERÇEK BİRAZ YALAN
KALBİM AKLIMA UYMUYOR ARTIK
SEVSEMDE ZORLAYAMAM

ARASANDA SORSANDA BULSANDA BENİ
SEVSENDE SEVMESENDE DÖNMÜYORUM GERİ..

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »