Selami Şahin - Ona Yanarım Şarkı Sözleri

Sayfamızda Selami Şahin - Ona Yanarım Sözleri, Selami Şahin - Ona Yanarım Şarkı Sözü, Selami Şahin - Ona Yanarım Lyrics, Selami Şahin - Ona Yanarım Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Selami ŞahinSelami Şahin - Ona Yanarım şarkı sözlerinden önce Selami Şahin hakkında kısaca bilgi;

Selami Şahin, 15 Ağustos 1948, Yayladağı, Hatay doğumludur.

Gençlik çağlarında kendi geçimini kendisi sağlayan sanatçıya, dönemin ünlü bestecisi İrfan Özbakır, 1966 yılında ilk 45'lik plağını yaptı.

1968 yılında ise “Sabır Taşı” isimli 45’liği ile asıl ününe kavuşan Selami Şahin, daha sonra kendi kendine notaları öğrendi.

1969 yılından itibaren beste ve sözlerini kendisi yazmaya başlayan Selami Şahin, ilk bestesi “Sen Mevsimler Gibisin” ile 4. Altın Kelebek / Yılın Şarkısı ödülünü kazandı.

20 civarında müzik albümü olan şarkıcı, aynı zamanda 5 ayrı filmde de rol alarak oyunculukta yaptı.

Ayrıca sanatçının "selamisahinofficial" uzantısıyla resmi Facebook hesabı bulunmakta...
Selami Şahin - Ona Yanarım Şarkı Sözleri
Ahmet Selçuk ilkan

Hangi Dudak Seni Böyle Anacak
Hangi Kollar Seni Böyle Saracak
Hangi Aşık Sana Böyle Yanacak
Ben, Ben Sana Yandım ya
Ona Yanarım, Ona Yanarım
Kalbimden Vursaydın Yanmazdım Öyle
Sırtımdan Vurdun ya Ona Yanarım
Sakınırken Senli Gözümden Bile
Ellere Gittin ya Ona Yanarım
Sen Oldun Akıtan Hep Gözyaşımı
Sen Oldun Eğdiren Bu Dik Başımı
Aşkınla Can Bulan Sabır Taşımı
Yerlere Çaldın ya Ona Yanarım

Selami Şahin

Kalbimden Vursaydın Yanmazmıydım Böyle
Sırtımdan Vurdun ya Ona Yanarım
Sakınırken Seni Kendi Gözümden
Ellere Gittin ya Ona Yanarım

Ferhat Göçer

Vefasızsın Ne Yapayım
İhanetmiş Senden Payım
Tanrı�mısın ki Tapayım
Sevdim Seni, Ona Yanarım

Selami Şahin

Hiçe Saydın Onurumu
Yere Serdin Gururumu
Düşünmeden Hiç SOnumu
Yandım Sana, Ona Yanarım

Ahmet Selçuk ilkan

Bir Sevda Yaşattın Bıçak SIrtında
Senin Olsun Artık Tacın Tahtın da
Bir Ömür Harcadım Senin Uğruna
Sen Bana Ne Verdin, Ona Yanarım
Resmime Baktım da Düşündüm Demin
Hani Sözün Sözdü, Yeminin Yemin
Peki Bu Yalanlar Bu Gözler Kimin
Ben Sana Kandım ya, Ona Yanarım

Selami Şahin

Bir Sevda Yaşattın Bıçak Sırtında
Senin Olsun Artık Tacın, Tahtın da
Bir Ömür Harcadım Senin Uğrunda
Sen Bana Ne Verdin Ona Yanarım

Ferhat Göçer

Vefasızsın ne Yapayım
İhanetmiş Senden Payım
Tanrı�mısın ki Tapayım
Sevdim Seni, Ona Yanarım

Selami Şahin


Hiçe Saydın Onurumu
Yere Serdin Gururumu
Düşünmeden Hiç Sonumu
Yandım Sana, Ona Yanarım

Ahmet Selçuk ilkan

Şimdi Radyolarda Çalan Bu Şarkı
Benim için Artık Bir Veda Marşı
Senden, Senden Sonra Dileğim Bir Mezar Taşı
Uğrunda Öldüm ya Ona Yanarım
Ona Yanarım, Ona Yanarım

Söz : Ahmet Selçuk ilkan

Müzik : Selami Şahin

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »