Selami Şahin - Avut Sevgilim Şarkı Sözleri

Sayfamızda Selami Şahin - Avut Sevgilim Sözleri, Selami Şahin - Avut Sevgilim Şarkı Sözü, Selami Şahin - Avut Sevgilim Lyrics, Selami Şahin - Avut Sevgilim Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Selami ŞahinSelami Şahin - Avut Sevgilim şarkı sözlerinden önce Selami Şahin hakkında kısaca bilgi;

Selami Şahin, 15 Ağustos 1948, Yayladağı, Hatay doğumludur.

Gençlik çağlarında kendi geçimini kendisi sağlayan sanatçıya, dönemin ünlü bestecisi İrfan Özbakır, 1966 yılında ilk 45'lik plağını yaptı.

1968 yılında ise “Sabır Taşı” isimli 45’liği ile asıl ününe kavuşan Selami Şahin, daha sonra kendi kendine notaları öğrendi.

1969 yılından itibaren beste ve sözlerini kendisi yazmaya başlayan Selami Şahin, ilk bestesi “Sen Mevsimler Gibisin” ile 4. Altın Kelebek / Yılın Şarkısı ödülünü kazandı.

20 civarında müzik albümü olan şarkıcı, aynı zamanda 5 ayrı filmde de rol alarak oyunculukta yaptı.

Ayrıca sanatçının "selamisahinofficial" uzantısıyla resmi Facebook hesabı bulunmakta...
Selami Şahin - Avut Sevgilim Şarkı Sözleri
Bu akşam dertlerim başımdan aşkın
Gelde etkarımı dağıt sevgilim
Kendimi bir garip hissediyorum
Gel bu akşam beni avut sevgilim

Güzel gözlerinle huzur ver bana
Tatlı sözlerinle umut ver bana
Öyle muhtacım ki bir tanem sana
Gel bu akşam beni avut sevgilim

Bu akşam ne yapsam uyku tutmuyor
Gelde dizlerinde uyut sevgilim
Aklıma çok kötü şeyler geliyor
Gel ne olur gel avut sevgilim

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »