Selami Şahin - Ah Seni Seni Şarkı Sözleri

Sayfamızda Selami Şahin - Ah Seni Seni Sözleri, Selami Şahin - Ah Seni Seni Şarkı Sözü, Selami Şahin - Ah Seni Seni Lyrics, Selami Şahin - Ah Seni Seni Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Selami ŞahinSelami Şahin - Ah Seni Seni şarkı sözlerinden önce Selami Şahin hakkında kısaca bilgi;

Selami Şahin, 15 Ağustos 1948, Yayladağı, Hatay doğumludur.

Gençlik çağlarında kendi geçimini kendisi sağlayan sanatçıya, dönemin ünlü bestecisi İrfan Özbakır, 1966 yılında ilk 45'lik plağını yaptı.

1968 yılında ise “Sabır Taşı” isimli 45’liği ile asıl ününe kavuşan Selami Şahin, daha sonra kendi kendine notaları öğrendi.

1969 yılından itibaren beste ve sözlerini kendisi yazmaya başlayan Selami Şahin, ilk bestesi “Sen Mevsimler Gibisin” ile 4. Altın Kelebek / Yılın Şarkısı ödülünü kazandı.

20 civarında müzik albümü olan şarkıcı, aynı zamanda 5 ayrı filmde de rol alarak oyunculukta yaptı.

Ayrıca sanatçının "selamisahinofficial" uzantısıyla resmi Facebook hesabı bulunmakta...
Selami Şahin - Ah Seni Seni Şarkı Sözleri
Aklımın yarısı gitti
Seni düşünmekten seni
Yeter alıp götürdüğün
Biraz bana bırak beni

Parsel parsel böldün beni
Keman gibi çaldın beni
Mey misali yudum yudum
Kadeh kadeh içtin beni

Ah seni seni seni seni
Bir ben tanıyorum seni
Monaliza resmi gibi
Çizdin sonra sildin beni

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »