Ravi İncigöz - Yabancı Beyinler Şarkı Sözleri

Sayfamızda Ravi İncigöz - Yabancı Beyinler Sözleri, Ravi İncigöz - Yabancı Beyinler Şarkı Sözü, Ravi İncigöz - Yabancı Beyinler Lyrics, Ravi İncigöz - Yabancı Beyinler Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Ravi İncigöz Ravi İncigöz - Yabancı Beyinler şarkı sözlerinden önce Ravi İncigöz hakkında kısaca bilgi;

Ravi İncigöz, 17 mart 1981, Şanlıurfa doğumludur.

2011 yılında çıkardığı "Ravi" isimli albümü ilk müzik albümüdür.

Ezgi Özbey'den şan eğitimi aldı.

Askerlik döneminde, 14. Zırhlı Tugay'da düzenlenen 'Tugay Marşı' yarışmasında 1. oldu ve kalıcı bir esere imza atmış oldu.

Mustafa Ceceli'nin Es albümünün en sevilen şarkılarından biri olan 'Sevgilim' şarkısının söz ve müziği Ravi İncigöz'e aittir.

2016 yılı Ocak ayında ise kendi ismiyle yeni bir albüm çıkardı.
Ravi İncigöz - Yabancı Beyinler Şarkı Sözleri
Mutluluk resimlerde kalmış
Bir yerlerde yüreğim unutulmuş
Ne yaptıysam olmadı

Geçmişi unutmadan yaşamak çok zormuş
Beni anlamayanlar etrafıma doluşmuş
Anlaşılmadan ölmek çok zormuş

Basıp gitsem uzaklara
Kurtulur muyum bilmem
Çok sıkıldım artık ben
Bu yabancı beyinlerden
Mutluluk resimlerde kalmış

Bir yerlerde yüreğim unutulmuş
Ne yaptıysam sendeyim.com olmadı
Geçmişi unutmadan yaşamak çok zormuş
Beni anlamayanlar etrafıma doluşmuş
Anlaşılmadan ölmek çok zormuş

Basıp gitsem uzaklara
Kurtulur muyum bilmem
Çok sıkıldım artık ben
Bu yabancı beyinlerden

Basıp gitsem uzaklara
Kurtulur muyum bilmem
Çok sıkıldım artık ben
Bu yabancı beyinlerden

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »