Pinhani - Koluma Yazdım İsmini Şarkı Sözleri

Sayfamızda Pinhani - Koluma Yazdım İsmini Sözleri, Pinhani - Koluma Yazdım İsmini Şarkı Sözü, Pinhani - Koluma Yazdım İsmini Lyrics, Pinhani - Koluma Yazdım İsmini Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

PinhaniPinhani - Koluma Yazdım İsmini şarkı sözlerinden önce Pinhâni ile ilgili kısaca bilgi;

Pinhâni 5 Nisan 2004 te kurulan alternatif rock müzik grubudur.

Grubun üyeleri Vokalde Sinan Kaynakçı,Gitarda Akın Eldes,Geri Vokalde Zeynep Eylül Üçer,Davulda Hami Ünlü ve Cem Aksel,Bas Gitarda Selim Aydın'dır.

Pinhâni Kavak Yelleri dizisinin de müziğini yapmıştır.

Pinhâni, 2006 da ilk albümü İnandığım Masallar'ı yapmıştır.

2016 yılının Ocak ayında DOĞAN MÜZİK YAPIM etiketiyle, Kediköy isimli albümlerini çıkardılar.
Pinhani - Koluma Yazdım İsmini Şarkı Sözleri
Yakınım olur kendisi
İstanbul hanfendisi
Şakayı sevmez kolay gülmüyor
Bazen insan canlısı

Bazen ömür törpüsü
Sağı solu zaten belli olmuyor
Çalışır hiç işe gitmeden
Üzülür gözyaşı dökmeden
Olayı çözmüş belli etmiyor

Koluma yazdım ismini
Cebime koydum resmini
Hala bana fazla yüz vermiyor

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »