Pinhani - Geri Dönemem Şarkı Sözleri

Sayfamızda Pinhani - Geri Dönemem Sözleri, Pinhani - Geri Dönemem Şarkı Sözü, Pinhani - Geri Dönemem Lyrics, Pinhani - Geri Dönemem Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

PinhaniPinhani - Geri Dönemem şarkı sözlerinden önce Pinhâni ile ilgili kısaca bilgi;

Pinhâni 5 Nisan 2004 te kurulan alternatif rock müzik grubudur.

Grubun üyeleri Vokalde Sinan Kaynakçı,Gitarda Akın Eldes,Geri Vokalde Zeynep Eylül Üçer,Davulda Hami Ünlü ve Cem Aksel,Bas Gitarda Selim Aydın'dır.

Pinhâni Kavak Yelleri dizisinin de müziğini yapmıştır.

Pinhâni, 2006 da ilk albümü İnandığım Masallar'ı yapmıştır.

2016 yılının Ocak ayında DOĞAN MÜZİK YAPIM etiketiyle, Kediköy isimli albümlerini çıkardılar.
Pinhani - Geri Dönemem Şarkı Sözleri
Yalnızım Şehrin Ortasında
Yenilmişim Daha ilk Dakikada
Bir Adam içinde Ben Varım
Beni Gören Yok içerde Kalmışım
Aranıza Yeni Geldim Ben
Fazla Kalamam Ama Geri Dönemem

Aslında Yeni Geldim Ben
Çok Bir Şey istemem Ama Geri Dönemem
Simsiyah Denizin Ortasında
Dolaşmışım Ölümün Etrafında
Zaman Bize Yeniden Şans Verir
Yeni Bir Hayat Savaşmak Demektir

Aranıza Yeni Geldim Ben
Fazla Kalamam Ama Geri Dönemem
Aslında Yeni Geldim Ben
Çok Bir Şey istemem Ama Geri Dönemem

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »