Pinhani - Beni Sen inandır Şarkı Sözleri

Sayfamızda Pinhani - Beni Sen inandır Sözleri, Pinhani - Beni Sen inandır Şarkı Sözü, Pinhani - Beni Sen inandır Lyrics, Pinhani - Beni Sen inandır Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

PinhaniPinhani - Beni Sen inandır şarkı sözlerinden önce Pinhâni ile ilgili kısaca bilgi;

Pinhâni 5 Nisan 2004 te kurulan alternatif rock müzik grubudur.

Grubun üyeleri Vokalde Sinan Kaynakçı,Gitarda Akın Eldes,Geri Vokalde Zeynep Eylül Üçer,Davulda Hami Ünlü ve Cem Aksel,Bas Gitarda Selim Aydın'dır.

Pinhâni Kavak Yelleri dizisinin de müziğini yapmıştır.

Pinhâni, 2006 da ilk albümü İnandığım Masallar'ı yapmıştır.

2016 yılının Ocak ayında DOĞAN MÜZİK YAPIM etiketiyle, Kediköy isimli albümlerini çıkardılar.
Pinhani - Beni Sen inandır Şarkı Sözleri
Çizdim Kendi Aklımca Hayatın Resmini
Bir Şey Bilmezdim Aslında
Karıştırdım Tüm Renkleri
Hata Yaptım Tabi
Herkes Başka Bir Şeyden
Kaçırmış Kendini
Bazen Yaşlı Gözlerle
Kabullenmiş Gerçekleri
Bazen Memnun Gibi
Artık Çok Uzaklaştım
En Çokta Kendimden
Evden, Senden
Göçmen Kuşlar Gibi
Çok Geç Kaldığım Halde
Solmuş Resimlerde Kaç Yıl Geçmiş
Hala Güzel Durur
Küçükken Çok inanmıştım
Eğer Çok istersen
Her Şey Mümkün
İnanmak Zor Değil
Hikayem Senle Başlardı
Senle Devam Etsin
Beni Seni inandır

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »