İlyas Yalçıntaş - Sadece Senin Olmak İçin Şarkı Sözleri

Sayfamızda İlyas Yalçıntaş - Sadece Senin Olmak İçin Sözleri, İlyas Yalçıntaş - Sadece Senin Olmak İçin Şarkı Sözü, İlyas Yalçıntaş - Sadece Senin Olmak İçin Lyrics, İlyas Yalçıntaş - Sadece Senin Olmak İçin Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

İlyas Yalçıntaşİlyas Yalçıntaş - Sadece Senin Olmak İçin şarkı sözlerinden önce İlyas Yalçıntaş hakkında kısaca bilgi;

İlyas Yalçıntaş, 7 Mart 1989; İstanbul doğumludur.

Küçükçekmece IMKB Anadolu Lisesi mezunu.

2014 yılında X Factor Türkiye yarışmasına sözü ve müziği yakın arkadaşlarına ait olan "İncir" isimli şarkıyla katılarak 4 jüri üyesini de kendisine hayran bıraktı ve şöhret yolunda ilk adımı atmış oldu.

Bu şarkıyı 2015 yılında Behzat Gerçeker & Enbe Orkestrası ile tekrar düzenleyerek müzik listelerinin zirvesine yükselmeyi başardı.

2016 yılının Ocak ayında DOĞAN MÜZİK YAPIM firması ile "İçimdeki Duman" isimli ilk albümünü çıkardı.
İlyas Yalçıntaş - Sadece Senin Olmak İçin Şarkı Sözleri
Sana olan aşkım hep akan bir su
Sen de benim gibimisin söyle
Aklımda senden başka hiçbir şey yok
Bu günlerde
Sadece senin aşkın avutur beni
Unutturur bana bütün dertleri
Şefkatli kollarınla sar beni bu gece
İstediğim aslında çok değil
Sadece senin olmak istedim dünyada
Sadece sana ait olmak
Aşk denen duyguyu yeniden keşfettim
Sadece senin olmak istedim
Aklında olmak yetmez bu gece
Yanında olmak isterim
Rüyalarında olmak yetmez bu gece
Yatağında olmak isterim
Sadece senin olmak istedim dünyada
Sadece sana ait olmak
Aşk denen duyguyu yeniden keşfettim
Sadece senin olmak istedim

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »