İlyas Yalçıntaş - Dilberim Şarkı Sözleri

Sayfamızda İlyas Yalçıntaş - Dilberim Sözleri, İlyas Yalçıntaş - Dilberim Şarkı Sözü, İlyas Yalçıntaş - Dilberim Lyrics, İlyas Yalçıntaş - Dilberim Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

İlyas Yalçıntaşİlyas Yalçıntaş - Dilberim şarkı sözlerinden önce İlyas Yalçıntaş hakkında kısaca bilgi;

İlyas Yalçıntaş, 7 Mart 1989; İstanbul doğumludur.

Küçükçekmece IMKB Anadolu Lisesi mezunu.

2014 yılında X Factor Türkiye yarışmasına sözü ve müziği yakın arkadaşlarına ait olan "İncir" isimli şarkıyla katılarak 4 jüri üyesini de kendisine hayran bıraktı ve şöhret yolunda ilk adımı atmış oldu.

Bu şarkıyı 2015 yılında Behzat Gerçeker & Enbe Orkestrası ile tekrar düzenleyerek müzik listelerinin zirvesine yükselmeyi başardı.

2016 yılının Ocak ayında DOĞAN MÜZİK YAPIM firması ile "İçimdeki Duman" isimli ilk albümünü çıkardı.
İlyas Yalçıntaş - Dilberim Şarkı Sözleri
Sar beni
Ben sana kendini feda etmişim
Sev beni
Bu canı uğruna heba etmişim
Sevgilim her şeyim
Gönlüme taht kuran dilberim
Sevdalar aşka doymak için
Vuslatlar sana kanmak için
Denedim yetmiyor dertlerim bitmiyor
Bu sızı dinmiyor
Ne doyarım ne kanadarım
Ben sana dilberim
Vur beni
O gözler o kaşlar ne işe yarar
Yor beni
Feryatlar figanllar beni oyalar
Sevgilim her şeyim
Gönlüme taht kuran dilberim
Sevdalar aşka doymak için
Vuslatlar sana kanmak için
Denedim yetmiyor dertlerim bitmiyor
Bu sızı dinmiyor
Ne doyarım ne kanadarım
Ben sana dilberim

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »