Gamze - Eyvah Şarkı Sözleri

Sayfamızda Gamze - Eyvah Sözleri, Gamze - Eyvah Şarkı Sözü, Gamze - Eyvah Lyrics, Gamze - Eyvah Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

GamzeGamze - Eyvah şarkı sözlerinden önce Gamze hakkında kısaca bilgi;

2016 yılı Ocak ayında PDND MÜZİK PROD ile Fanatik isimli albümünü çıkaran sanatçı Gamze ile hakkında biyografik bilgiler en kısa sürede sitemize eklenecektir.
Gamze - Eyvah Şarkı Sözleri
İzledim gizlice,
Ezberledim her halini
Ezberledim gözlerini

Hilesi yok
Kötü düşüncesi yok

Eksisi yok
Ama artısı çok

Aklı zehir gibi
Benim gibi

Saklı şehir gibi
Bileni yok

Onsuz zamanlar
Geçmez yavaşlar

Aşkı onu terketmez,
Terketmeez artıııık...

Kalbim ona teslim oluyor,
Ruhum elpençe.
Onsuz sabahlar olmuyor,
Uykular haram bana...

Kalbim ona teslim oluyor,
Ruhum elpençe duruyor.
Onsuz sabahlar olmuyor,
Eyvah Eyvaaah...

İzledim gizlice,
Ezberledim her halini
Ezberledim gözlerini

Hilesi yok
Kötü düşüncesi yok

Eksisi yok
Ama artısı çok

Aklı zehir gibi
Benim gibi

Saklı şehir gibi
Bileni yok

Onsuz zamanlar
Geçmez yavaşlar

Aşkı onu terketmez,
Terketmeez artıııık...

Kalbim ona teslim oluyor,
Ruhum elpençe.
Onsuz sabahlar olmuyor,
Uykular haram bana...

Kalbim ona teslim oluyor,
Ruhum elpençe duruyor.
Onsuz sabahlar olmuyor,
Eyvah Eyvaaah...

Bu şarkının sözleri dijital ortamda, ilk olarak sitemizde yayınlandı.

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »