Berkay - 5 Beş Yıl Şarkı Sözleri

Sayfamızda Berkay - 5 Beş Yıl Sözleri, Berkay - 5 Beş Yıl Şarkı Sözü, Berkay - 5 Beş Yıl Lyrics, Berkay - 5 Beş Yıl Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Berkay Şarkı SözleriBerkay - 5 Beş Yıl şarkı sözlerinden önce Berkay ile ilgili kısa bilgi;

Berkay, 1981, Ankara , doğumludur.

Türk pop müzik şarkıcısı Berkay'ın tam adı Berkay Şahin 'dir.

İlk albümünğ 2010 yılında Ele İnat albümüyle yapmıştır.

2010 yılında bir çok ödül töreninde en iyi çıkış yapan şarkıcı olarak seçilmiştir.

2012 yılında ikinci albümü Aşk sadece ve 2014 'de Aşk Melekleri isimli albümlerini çıkarmıştır.

Berkay - 5 Beş Yıl Şarkı Sözleri
Biliyorum Bir Gün Kapımın Önüne Geleceksin
Utancından Kapımı Çalamayıp
Geri Döneceksin Korkuyorum
Seni O Kadar Bitkin Görmekten
Korkuyorum Seni Yeniden
Yeniden Yeniden Sevmekten

Bir Gün Gelir için Sızlar
Beni Anlarsın Belki Beş Yıl Sonra Adımı Anarsın
O Gün Bizim için Deli Gibi Ağlarsın
Çok Geç Biz Bittik Ve Sen Bitirmiştin

Bir Gün Gelir için Sızlar
Beni Anlarsın Belki Beş Yıl Sonra Adımı Anarsın
O Gün Bizim için Deli Gibi Ağlarsın
Çok Geç Biz Bittik Ve Sen Bitirmiştin

Biliyorum Bir Gün Kapımın Önüne Geleceksin
Utancından Kapımı Çalamayıp Geri Döneceksin
Korkuyorum Seni O Kadar Bitkin Görmekten
Korkuyorum Seni Yeniden
Yeniden Yeniden Sevmekten

Bir Gün Gelir için Sızlar Beni Anlarsın
Belki Beş Yıl Sonra Adımı Anarsın
O Gün Bizim için Deli Gibi Ağlarsın
Çok Geç Biz Bittik Ve Sen Bitirmiştin

Bir Gün Gelir için Sızlar Beni Anlarsın
Belki Beş Yıl Sonra Adımı Anarsın
O Gün Bizim için Deli Gibi Ağlarsın
Çok Geç Biz Bittik Ve Sen Bitirmiştin

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »