Merve Özbey - Ödeştik Şarkı Sözleri

Sayfamızda Merve Özbey - Ödeştik Sözleri, Merve Özbey - Ödeştik Şarkı Sözü, Merve Özbey - Ödeştik Lyrics, Merve Özbey - Ödeştik Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Merve ÖzbeyMerve Özbey - Ödeştik şarkı sözlerinden önce Merve Özbey hakkında kısa bilgi;

Merve Özbey, 17 Temmuz 1989, İstanbul doğumludur.

Erdem Kınay ile olan düetinden sonra meşhur olan sanatçı, aynı zamanda Trio Chios grubunun eski vokalistlerindendir.

İlk ve tek albümü bu yıl (2015) çıkardığı Yaş Hikayesi isimli albümüdür. KNY Müzik yapımının youtube.com üzerinde açtığı resmi hesaptan tüm şarkılarına ulaşabilirsiniz...
Merve Özbey - Ödeştik Şarkı Sözleri
Uzadıkça Devrilir, Sana Dair Cümleler
Ama Şair Hükmeder, Aşka
Sana Zaferle Yazdım Bitmeyen Savaşımda
Ama Sen Haketmedin, O Başka
Yarına Kalmaz, Hiçbir Söz

Ne Söyleyen Kalır, Ne Söylenen
Kaç Ayrılık Biriktirdi Bu Kalp
Aşk Değil, Sensin Biten
Gidiyorum içim Rahat

İçimdeki Sana inat
Ne Kaldıysa Aşka Benden Helalleştim
Biliyorum Geçer Gider Küsmedim Sana Kader
Çok Bozdum Oyununu Bak Ödeştik

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »