Merve Özbey - Allaha Emanet Ol Şarkı Sözleri

Sayfamızda Merve Özbey - Allaha Emanet Ol Sözleri, Merve Özbey - Allaha Emanet Ol Şarkı Sözü, Merve Özbey - Allaha Emanet Ol Lyrics, Merve Özbey - Allaha Emanet Ol Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Merve ÖzbeyMerve Özbey - Allaha Emanet Ol şarkı sözlerinden önce Merve Özbey hakkında kısa bilgi;

Merve Özbey, 17 Temmuz 1989, İstanbul doğumludur.

Erdem Kınay ile olan düetinden sonra meşhur olan sanatçı, aynı zamanda Trio Chios grubunun eski vokalistlerindendir.

İlk ve tek albümü bu yıl (2015) çıkardığı Yaş Hikayesi isimli albümüdür. KNY Müzik yapımının youtube.com üzerinde açtığı resmi hesaptan tüm şarkılarına ulaşabilirsiniz...
Merve Özbey - Allaha Emanet Ol Şarkı Sözleri
Ben ilk Sözleri Gözlerimden
İlk Kez Halleri Gözlerimden
İlk Kahveyi Gözlerinden

İçtim içtim Doymadım
Her Şeyim Bir Sonu Varsa
Yaşananlar Unutuluyorsa

Böylesine Bir Sonu Bilki
Benim Aklım Almadı
Bir Kelime Öğreten

Bin Sene Hatrı Alırdı
Aşkı Öğrettim Derdin
Hiçmi Hatrım Kalmadı

Ben Yeni Sevdalara
Sense Elvedalara
Duygular Tükenmiyor
Hasretin Acınsa Kor

Düştün Artık Bir Defa
Sen Kaderde Ağlara
Ayrılık Yaman Diyor
Allah'a Emanet Ol

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »