Koray Avcı - Aşkın Beni Deleyledi Şarkı Sözleri

Sayfamızda Koray Avcı - Aşkın Beni Deleyledi Sözleri, Koray Avcı - Aşkın Beni Deleyledi Şarkı Sözü, Koray Avcı - Aşkın Beni Deleyledi Lyrics, Koray Avcı - Aşkın Beni Deleyledi Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Koray AvcıKoray Avcı - Aşkın Beni Deleyledi şarkı sözlerinden önce Koray Avcı hakkında kısa bilgi;

Koray Avcı, Türk söz yazarı, bestekar, müzisyen ve şarkı yorumcusu. 1984, Ankara doğumludur.

Asıl memleketi Erzincan Tercan'dır. Küçük yaşlarından beri resime ve müziğe ilgisi olan Koray Avcı, Ankara’daki çeşitli mekanlarda şarkı syleyerek müzik hayatına başladı.

Muğla Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Fizik Bölümü mezunudur.

"Aşk İle” isimli ilk solo albümünü Dokuz Sekiz Müzik isimli yapım şirketi aracılığıyla, Ağustos 2015'te yayınladı.
Koray Avcı - Aşkın Beni Deleyledi Şarkı Sözleri
Aşkın beni deleyledi
Yaktı yıktı kül eyledi
Bir zalime kul eyledi
Yar beni beni beni
Bir zalime kul eyledi
Yar beni beni beni
Yar beni beni beni
Sor beni beni beni
Sar beni beni beni
Al beni beni beni
Yar beni beni beni
Sor beni beni beni
Sar beni beni beni
Al beni beni beni
Aslı isen Kerimi bul
Derde derman vereni bul
Garip gibi viranı bul
Sor beni beni beni
Garip gibi viranı bul
Sor beni beni beni
Yar beni beni beni
Sor beni beni beni
Sar beni beni beni
Al beni beni beni
Yar beni beni beni
Sor beni beni beni
Sar beni beni beni
Al beni beni beni
Şiir:
'Mecnunum sahra içinde
Yunus'um, Yunus'um derya içinde
Eyüp'üm yara içinde
Sar beni beni… Sar beni beni
Sar beni beni…”
Yar beni beni beni
Sor beni beni beni
Sar beni beni beni
Al beni beni beni

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »