Koray Avcı - Arka Mahlede Şarkı Sözleri

Sayfamızda Koray Avcı - Arka Mahlede Sözleri, Koray Avcı - Arka Mahlede Şarkı Sözü, Koray Avcı - Arka Mahlede Lyrics, Koray Avcı - Arka Mahlede Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Koray AvcıKoray Avcı - Arka Mahlede şarkı sözlerinden önce Koray Avcı hakkında kısa bilgi;

Koray Avcı, Türk söz yazarı, bestekar, müzisyen ve şarkı yorumcusu. 1984, Ankara doğumludur.

Asıl memleketi Erzincan Tercan'dır. Küçük yaşlarından beri resime ve müziğe ilgisi olan Koray Avcı, Ankara’daki çeşitli mekanlarda şarkı syleyerek müzik hayatına başladı.

Muğla Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Fizik Bölümü mezunudur.

"Aşk İle” isimli ilk solo albümünü Dokuz Sekiz Müzik isimli yapım şirketi aracılığıyla, Ağustos 2015'te yayınladı.
Koray Avcı - Arka Mahlede Şarkı Sözleri
Ağladım Göz Yaşlarım Döndü Denize
Ben Derdimi Kimseye Söyleyemedim
Kurşunlara Gelirken Arka Mahlede
Düştüm De Yerlere Bir Of Demedim
Başıma Neler Geldi Sana Diyemedim
Beni Kaçkere Dövdüler
Adını Söylemedim Of Of Of Of
Yıkılmasın Bu Sevdamız
Ağladım Gözyaşlarım Düştü Ateşe
Yine De Bu Yangını Söndüremedim
Bağıra Bağıra Yazdım Seni İçime
Bir Kez Olsun Yüzünü Güldüremedim

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »