Kaan Tangöze - O Yolda Şarkı Sözleri

Sayfamızda Kaan Tangöze - O Yolda Sözleri, Kaan Tangöze - O Yolda Şarkı Sözü, Kaan Tangöze - O Yolda Lyrics, Kaan Tangöze - O Yolda Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Kaan TangözeKaan Tangöze - O Yolda şarkı sözlerinden önce Kaan Tangöze hakkında kısaca bilgi;

Kaan Tangöze, 5 Eylül 1973, İstanbul doğumludur.

Eşi Seçkin Piriler'den Hakan ve Volkan adında iki oğlu var.

Şişli Terakki Lisesi mezunudur. Bilkent Üniversitesi Otel Yönetimi ve Turizm Bölümü'nü bitirdikten sonra ise ABD'de Seattle Üniversitesi'nde ekonomi üzerine yüksek lisans yaptı.

Duman isimli rock müzik grubunun hem solisti hemde gitaristidir.

Ayrıca 2015 yılında, Duman grubundan haricen, sadece kendisine ait olarak, "Gölge Etme" isimli bir solo albüm çıkardı.
Kaan Tangöze - O Yolda Şarkı Sözleri
Geliyo sandım, geliyo çıktı
Başka umdum, bitiyo çıktı
Üstüne üstüne gittim, ne gidiş
Altına altına, iniyor çıktı

Uyu, büyü dendi. Düşüme gittim
Hadi işe dendi, işime gittim
Yaşa yaşa dendi, yaşıma gittim
Yendim sandım, yeniyor çıktım.

Bozguna benziyor saklasam olmaz
Eskiye yeniden başlasam olmaz
Yakıştırsam olmaz, yazmasam olmaz
Maviye boyadım, baktım mor çıktı

Sapsarı saçları vardı, aklaştı
Anılar üstüne bindi, yükleşti
Bir bir kuyunun sonu yaklaştı
Tüm yanan ışıklar, sönüyor çıktı

Gözümde bir ışık çagırıyordum
Beşikte bir çocuk arıyordum
Öyle bir düğündü, çan çalıyordu
GeL çalıyor sandım, git çalıyor çıktı

Kimler kimler yoktu bizim kervanda
Birer birer indi hepsi bir anda
Savurdum sapsaman biz bu harmanda
Bir gidiş yoluydu, dönüyor çıktı.

Altına altına, iniyor çıktı
Maviye boyadım, baktım mor çıktı
Bir gidiş yoluydu, dönüyor çıktı

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »