Güliz Ayla - Olmazsan Olmaz Şarkı Sözleri

Sayfamızda Güliz Ayla - Olmazsan Olmaz Sözleri, Güliz Ayla - Olmazsan Olmaz Şarkı Sözü, Güliz Ayla - Olmazsan Olmaz Lyrics, Güliz Ayla - Olmazsan Olmaz Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Güliz AylaGüliz Ayla - Olmazsan Olmaz şarkı sözlerinden önce Güliz Ayla ile ilgili kısa bilgi;

Güliz Ayla, 27 Nisan 1988, Samsun doğumludur.

2006 yılında "Adelaide" isimli grubuyla, Rock’n Dark Express Rock Müzik Yarışması’nda birincilik kazandı.

Müjdat Gezen’in yazdığı iki müzikalin şarkılarını seslendirdi.

Kendi adıyla çıkardığı ilk albümünde Sıla Gençoğlu ve Efe Bahadır'ın yardımını aldı ve albümde ki Olmazsan Olmaz ve Bahsetmem Lazım isimli iki şarkıya klip çekti.

Bu kliplerin her biri youtube.com üzerinde 15 - 20 milyon civarı izlenme rakamına ulaştı.
Güliz Ayla - Olmazsan Olmaz Şarkı Sözleri
Söz: Güliz Ayla
Müzik: Güliz Ayla

Benim bura afet yeri
Yangında var depremde hangisini anlatayım ki
Kimmiş beni söndürecek
Ateşim dinsin diye okyanusa sığınamam ki
Sarılırım sarılırım bırakmam
Çağırırım çağırırım daha da sensiz yatmam

Olmazsan olmaz büyümez çiçeklerim
Toprağım havalanmaz kurur gider bahçelerim

Ah başıma gelen benim
Aşk oyun ben oyuncak
Söyle emrine amadeyim
Kimmiş beni susturacak
Duysun be dağlar taşlar
Çok seviyorum demiş miydim
Sarılırım sarılırım bırakmam
Çağırırım çağırırım daha da sensiz yatmam
Olmazsan olmaz büyümez çiçeklerim

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »