Fulin - İçinden Oku Şarkı Sözleri

Sayfamızda Fulin - İçinden Oku Sözleri, Fulin - İçinden Oku Şarkı Sözü, Fulin - İçinden Oku Lyrics, Fulin - İçinden Oku Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

FulinFulin - İçinden Oku şarkı sözlerinden önce Fulin hakkında kısa bilgi;

Fulin, Ankara Üniversitesi Fen Fakültesi Kimya bölümü mezunudur.

Ayrıca İstanbul Moda Akademisi’nde 2 sene moda tasarımı eğitimi de aldı.

Şuan (2015) Tıp Fakültesi Farmakoloji anabilim dalında yüksek lisans yapmakta.

2014 Mart ayında Arpej Yapım’la anlaşarak, Ağustos 2014'de Firardayım isimli 2 şarkılık ilk albümünü çıkardı.
Fulin - İçinden Oku Şarkı Sözleri
Tenine tutsak
Diline hayran
Firardayım
Susuyorum
Faydası yok


Sustukça çok bir oluru yok
Eriyorum

O ismine cismine
Eline dizine
Kul köle deli divane
Eyvah sana düşüyorum

Şimdilik susuyorum
Kalbim yuh artık diyorum
Ooooooofff
Susma söyle

Bir nedeni yok ki aşk bu kalp suçu
Sorma neyiz diye sorgulama
Hadi al beni sır gibi sakla
Ve sadece yaşa
İçinden oku
Hadi al beni sır gibi sakla
Ve sadece yaşa
İçinden oku

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »