Buray - Gitmem Gerek Şarkı Sözleri

Sayfamızda Buray - Gitmem Gerek Sözleri, Buray - Gitmem Gerek Şarkı Sözü, Buray - Gitmem Gerek Lyrics, Buray - Gitmem Gerek Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

BurayBuray - Gitmem Gerek şarkı sözlerinden önce Buray ile ilgili kısa bilgi;

Buray, 1984, Lefkoşa doğumludur.

Gençlik yıllarından itibaren müzikle iç içe olan sanatçı Doğu Akdeniz Üniversitesi Kompozisyon bölümü mezunudur.

University of Glamorgan’da Müzik Prodüksiyonu ve Ses Mühendisliği üzerine master yaptı.

Kıbrıs’ta birçok sanatçının albümünde aranjörlük yapıp, bir çok tv programının orkestra şefliğini üstlendi.

2015 yılında Melbourne’daki stüdyosunda hazırladığı “1 Şişe Aşk”, sanatçının ilk müzik albümüdür...
Buray - Gitmem Gerek Şarkı Sözleri
Gitmem gerek, buralardan çok yorgunum yaşanandan
Senle geçen hergünüm de başkası vardı
Sana öyle haksızlıkla, yalanlarla aşksızlıkla
Davrandığım her anımda dünyam karardı

Sessiz sakin, telaşsızdı aşkım
Korkmadım bende daha çok yaklaştım
Sessiz sakin, telaşsızdı aşkım
Korkmadım bende

İnan görmedim hatanı, ardından atanı tutanı
Söyleyeceklerin kaldıysa dinlerim
Bi bilsen içimde yatanı her gece gönlüme batanı
Unutamadım bir türlü onu beklerim..

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »