Beyza Durmaz - Yastığım Bilir Şarkı Sözleri

Sayfamızda Beyza Durmaz - Yastığım Bilir Sözleri, Beyza Durmaz - Yastığım Bilir Şarkı Sözü, Beyza Durmaz - Yastığım Bilir Lyrics, Beyza Durmaz - Yastığım Bilir Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Beyza DurmazBeyza Durmaz - Yastığım Bilir şarkı sözlerinden önce Beyza Durmaz hakkında kısaca bilgi;

Beyza Durmaz, 5 Ağustos 1977, İstanbul doğumludur.

Özel Kültür Lisesi mezunudur. Lise yıllarında şan, gitar, piyano dersleri aldı.

İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesini tamamladı. Üniversite yıllarında ise "Grup Nefes" isimli Türkü grubuna solistlik yaptı.

4 Yıl boyunca Mustafa Sandal'a vokalistlik yaptı ve konserlerde kendiside şarkı söyleyerek sahne deneyimini artırdı.

Koku (2005) ve Olan Var Olmayan Var (2015) isimli iki albümü bulunmakta...
Beyza Durmaz - Yastığım Bilir Şarkı Sözleri
Gözlerim resmine daldı dakikalarca
Kalbimden birşeyler koptu ona dokununca
Söylemek istediğim öyle çok şey vardı ki
Tek bir söz söylemeden kalbime vurup geçti gitti

Sarılıp yastığıma,kokladım gecelerce
Ben seni aramışım,anladım senelerce
Ne kadar durulmuşum,ne kadar yorulmusum
Ben sensiz nasıl olmuşum senelerce

Döktüğüm sel gibi gözyaşımı yalnız odalarda dualarımı
Bir ben birde yastığım bilir
çektığım dertlerimi sensiz bitmek bilmez feryatlarımı
Bir ben bir de yastığım bilir

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »