Arsız Bela - Aşk Sana Benzer Şarkı Sözleri

Sayfamızda Arsız Bela - Aşk Sana Benzer Sözleri, Arsız Bela - Aşk Sana Benzer Şarkı Sözü, Arsız Bela - Aşk Sana Benzer Lyrics, Arsız Bela - Aşk Sana Benzer Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Arsız Bela Şarkı SözleriArsız Bela - Aşk Sana Benzer şarkı sözlerinden önce Arsız Bela ile ilgili kısa bilgi;

Asıl adı Ali Metin olan Arsız Bela, 28 Aralık 1992 Sivas doğumludur.

Arabesk Rap sanatçısı olarakda anılan Arsız bela Türk halk müziği sevdalısıdır. Rap yapmaya lise yıllarında başladı.

İlk öğretimini Alparslan İlköğretim okulunda tamamladıktan sonra, açık öğretim lisesine devam etti.
Arsız Bela - Aşk Sana Benzer Şarkı Sözleri
Birgün çıkıp gel uzak yollardan

Benim can yaramı sarmak için

Çünkü bir nefes ki aşk sana benzer

Benim can yaramı sarmak için

Çünkü derin bir nefes ki aşk sana benzer

Gökte parlayan ay kalpte incenen söz çölde

Işıldayan su sana benzer hoyrat bir aşk içinde

Yandım çok zaman söyle koca bir hayat nasıl geçer

Senle geçen her ömür küle benzer

Şimdi söyle bu hayat nasıl geçer

Sensiz geçen her ömür küle benzer

Gökte parlayan ay kalpte incinen söz çölde

Işıldayan su sana benzer, ışıldayan su sana benzer

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »