Arsız Bela - Acıyorum Seni Seven Kalbime Şarkı Sözleri

Sayfamızda Arsız Bela - Acıyorum Seni Seven Kalbime Sözleri, Arsız Bela - Acıyorum Seni Seven Kalbime Şarkı Sözü, Arsız Bela - Acıyorum Seni Seven Kalbime Lyrics, Arsız Bela - Acıyorum Seni Seven Kalbime Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Arsız Bela Şarkı SözleriArsız Bela - Acıyorum Seni Seven Kalbime şarkı sözlerinden önce Arsız Bela ile ilgili kısa bilgi;

Asıl adı Ali Metin olan Arsız Bela, 28 Aralık 1992 Sivas doğumludur.

Arabesk Rap sanatçısı olarakda anılan Arsız bela Türk halk müziği sevdalısıdır. Rap yapmaya lise yıllarında başladı.

İlk öğretimini Alparslan İlköğretim okulunda tamamladıktan sonra, açık öğretim lisesine devam etti.
Arsız Bela - Acıyorum Seni Seven Kalbime Şarkı Sözleri
Bir daha yüzünü görmeyeceksem
Hasreti kapım da bekleteceksen
Yüreğimi alıp vermeyeceksen
Yarim senden ayrılması zor bana

Yolunu bekleyip kahrolmadıysan
Yaşadıklarımı anlamadıysan
Her gün benim gibi ağlamadıysan
Unut deme unutamam sevdiğim

Acıyorum seni seven kalbime
Kızıyorum gece artan derdime
Bakıyorum bende kalan resmine
Ölüm olur bu gidişin yar bana

Şiir :

Neye yarar sensiz bu dünya
Ne yapar bu can sensiz acı için de
Bekleyenin mi var kime gidersin
Ben özlerim ben ağlarım bilmez misin
Hiç anlamadın beni sen
Herzaman yaktın bu canı düşünmeden
Git git bu gözlerimden daha da düşmeden ..

Bir daha yüzünü görmeyeceksem
Hasreti kapım da bekleteceksen
Yüreğimi alıp vermeyeceksen
Yarim senden ayrılması zor bana

Yolunu bekleyip kahrolmadıysan
Yaşadıklarımı anlamadıysan
Her gün benim gibi ağlamadıysan
Unut deme unutamam sevdiğim.

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »