Lara Fabian - Tu T'en Vas Şarkı Sözleri

Sayfamızda Lara Fabian - Tu T'en Vas Sözleri, Lara Fabian - Tu T'en Vas Şarkı Sözü, Lara Fabian - Tu T'en Vas Lyrics, Lara Fabian - Tu T'en Vas Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Lara Fabian Şarkı SözleriLara Fabian - Tu T'en Vas şarkı sözlerinden önce Lara Fabian ile ilgili kısa bilgi;

Lara Fabian, 9 Ocak 1970, Etterbeek, Belçika doğumludur...

1996 yılından itibaren hem Belçika hemde Kanada vatandaşıdır.

Çocukluk dönemi İtalya'nin Sicilya Özerk Bölgesi'nde bulunan Katanya'da geçtiği için anadili İtalyancadır.

Çocuk yaşlarında şarkı söylemeye, dans etmeye ve piyano çalmaya başlayan Lara Fabian, 8 yaşında Brüksel Kraliyet Konservatuarı'nda müzik eğitimi aldı.

1988 yılında 33. Eurovision Şarkı Yarışması'nda Lüksemburg'u temsil etti ve dördüncü oldu.

Son olarak 2015 yılının Kasım ayında Ma vie dans la tienne isimli 11 şarkılık albümünü çıkardı.
Lara Fabian - Tu T'en Vas Lyrics Şarkı Sözleri
Si je pouvais
Je te dirais
Reste avec moi
Sur mon coeur et mon âme
Se brise un larme
Je n'ai pas le droit
J'ai envie de te garder là
Te parler tout bas
Quand ma peau nue frémit sous tes doigts
Et je vois dans tes yeux
Que c'est elle que tu veux
Tu t'en vas me laissant seule derrière toi
Tu t'en vas et mon coeur s'envole en éclats
Tu t'en vas en arrachant un bout de moi
Mais tu t'en vas
Retrouver ceux qui t'appartiennent
Retrouver celle qui se fait tienne sous ton toit

Anéantie je te souris
Je n'peux plus parler
Je regarde derriére moi
Et je prends dans mes bras
Le calendrier
Des jours à t'attendre, à mourir
À m'ennuyer de toi
J'aurais envie d'aller tout lui dire
Mais si tu n'me revenais pas
Comment te regarder près de moi

Tu t'en vas en me laissant seule derrière toi
Tu t'en vas et mon coeur s'emvole en éclats
Tu t'en vas en arrachant un bout de moi
Mais tu t'en vas
C'est la dernière fois
Je ne suis qu'une deuxième voix
Celle que ton coeur n'entendras pas
Va t'en retrouver celle qui t'aime sous ton toi

Google Translate Çevirisi

Eğer yapabilseydim
Ben size söyleyeyim
Benimle kal
Kalbim ve ruhum
Gözyaşı Breaks
Ben hakkım yok
Ben orada tutmak istiyorum
Sen alçak sesle konuşmak
Benim çıplak deri parmaklarınız altında titriyor zaman
Ve ben senin gözlerinde görmek
İstediğin nedir
Sen arkanda beni yalnız bırakarak go away
Sen gitmesini ve kalbim parçalanmak için paramparça
Benden bir parça kapış size gidiyoruz
Ama sen go away
Size ait olanların bul
Senin çatısı altında düzenlenen bir ara

Sana fare imha
Ben n'peux konuşmak
Arkamda bakmak
Ve ben kollarımda almak
Takvim
Sizi bekliyor Günleri, ölmek
Benim için seni özledim
Ona her şeyi anlatmak dönmek istiyorum
Eğer geri geldi ama eğer n'me değil
Yanımda sizi izlemek için nasıl

Sen arkanda beni yalnız bırakarak gidiyoruz
Sen gitmesini ve kalbim paramparça emvole
Benden bir parça kapış size gidiyoruz
Ama sen go away
Bu son kez
Ben sadece ikinci bir ses duyuyorum
Kalbin duymuyor
Size size sesi olarak sizi seven birini bulacağım

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »