Lara Fabian - Toccami Şarkı Sözleri

Sayfamızda Lara Fabian - Toccami Sözleri, Lara Fabian - Toccami Şarkı Sözü, Lara Fabian - Toccami Lyrics, Lara Fabian - Toccami Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Lara Fabian Şarkı SözleriLara Fabian - Toccami şarkı sözlerinden önce Lara Fabian ile ilgili kısa bilgi;

Lara Fabian, 9 Ocak 1970, Etterbeek, Belçika doğumludur...

1996 yılından itibaren hem Belçika hemde Kanada vatandaşıdır.

Çocukluk dönemi İtalya'nin Sicilya Özerk Bölgesi'nde bulunan Katanya'da geçtiği için anadili İtalyancadır.

Çocuk yaşlarında şarkı söylemeye, dans etmeye ve piyano çalmaya başlayan Lara Fabian, 8 yaşında Brüksel Kraliyet Konservatuarı'nda müzik eğitimi aldı.

1988 yılında 33. Eurovision Şarkı Yarışması'nda Lüksemburg'u temsil etti ve dördüncü oldu.

Son olarak 2015 yılının Kasım ayında Ma vie dans la tienne isimli 11 şarkılık albümünü çıkardı.
Lara Fabian - Toccami Şarkı Sözleri Lyrics
Chissà quanto sarà...
Un�ora, chi lo sa?
Forse solo un minuto.
Da quando guardi me,
Il tempo sembra che
Scompari in assoluto.
Avvicinandomi
sento la febbre che
sale come corre una fiamma.

Toccami! Passa! Bruciami la pelle
Toccami ancora!
Parlami una lingua strana
che solo sia capita da me...

Chissà da dove viene
la sensazione che
arrivi un�altra vita.
Io conoscevo te,
Ma non sapevo se
Ci avrebbe riuniti.
Questo destino che
Balla davanti a noi
L�ultimo passo
di un amore.

Toccami! Non lasciare fare il vento!
Prendimi la mano!
Toccami! Fai l�amore con il tempo!
Sfidalo, scongiuralo, se puoi...

Toccami! Passa! Bruciami la pelle
Toccami ancora!
Parlami una lingua strana
che solo sia capita da me...

(Merci à Nelly pour cettes paroles)

Google Translate Çevirisi

Kim ne olacağını bilir ...
Bir saat, kim bilir?
Belki sadece bir dakika.
Beni izliyor yana,
Zaman görünüyor
Hiç kaybolur.
yaklaşıyor
Ben ateş hissediyorum
tuz alev gibi çalışır.

Dokun bana! Switch! Bana cildi yakabilir
Beni tekrar dokunun!
Bana garip bir dil söyle
bu sadece bana olur ...

Nereden geldiğini kim bilir
duygu
Başka bir hayat Geliş.
Seni biliyordum
Ama ben bilmiyordum
Biz topladık.
Bu kader
Bizden önce Dancing
son bir adım
bir aşk.

Dokun bana! Rüzgar izin vermeyin!
Elimi tut!
Dokun bana! Zamanla seviş!
Eğer, scongiuralo ona meydan ...

Dokun bana! Switch! Bana cildi yakabilir
Beni tekrar dokunun!
Bana garip bir dil söyle
bu sadece bana olur ...

(Merci à Nelly cettes Paroles dökmek)

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »