Lara Fabian - Papa, Can You Hear Me Şarkı Sözleri

Sayfamızda Lara Fabian - Papa, Can You Hear Me Sözleri, Lara Fabian - Papa, Can You Hear Me Şarkı Sözü, Lara Fabian - Papa, Can You Hear Me Lyrics, Lara Fabian - Papa, Can You Hear Me Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Lara Fabian Şarkı SözleriLara Fabian - Papa, Can You Hear Me şarkı sözlerinden önce Lara Fabian ile ilgili kısa bilgi;

Lara Fabian, 9 Ocak 1970, Etterbeek, Belçika doğumludur...

1996 yılından itibaren hem Belçika hemde Kanada vatandaşıdır.

Çocukluk dönemi İtalya'nin Sicilya Özerk Bölgesi'nde bulunan Katanya'da geçtiği için anadili İtalyancadır.

Çocuk yaşlarında şarkı söylemeye, dans etmeye ve piyano çalmaya başlayan Lara Fabian, 8 yaşında Brüksel Kraliyet Konservatuarı'nda müzik eğitimi aldı.

1988 yılında 33. Eurovision Şarkı Yarışması'nda Lüksemburg'u temsil etti ve dördüncü oldu.

Son olarak 2015 yılının Kasım ayında Ma vie dans la tienne isimli 11 şarkılık albümünü çıkardı.
Lara Fabian - Papa, Can You Hear Me Şarkı Sözleri Lyrics
Oh God-our heavenly Father.
Oh, God-and my father
Who is also in heaven.
May the light of this
Flickering candle
Illuminate the night the way
Your spirit illuminates my soul.

Papa, can you hear me?
Papa, can you see me?
Papa can you find me in the night?
Papa are you near me?
Papa, can you hear me?
Papa, can you help me not be frightened?
Looking at the skies I seem to see
A million eyes which ones are yours?
Where are you now that yesterday
Has waved goodbye
And closed its doors?
The night is so much darker;
The wind is so much colder;
The world I see is so much bigger
Now that I'm alone.
Papa, please forgive me.
Try to understand me;
Papa, don�t you know I had no choice?
Can you hear me praying,
Anything I'm saying
Even though the night is filled with voices?
I remember everything you taught me
Every book 1've ever read...
Can all the words in all the books
Help me to face what lies ahead?
The trees are so much taller
And I feel so much smaller;
The moon is twice as lonely
And the stars are half as bright...
Papa, how I love you...
Papa, how I need you.
Papa, how I miss you
Kissing me good night..


Google Translate Çevirisi

Aman Tanrım-bizim göksel baba.
Ah, Tanrı ve babam
Kim cennette de.
Mayıs Bu ışık
Titreşiyor mum
Geceyi yolu aydınlatın
Ruhunuz Ruhumu aydınlatır.

Baba, beni duyuyor musun?
Baba, beni görebiliyor musun?
Papa gece beni bulabilirim?
Papa bana yakın?
Baba, beni duyuyor musun?
Baba, beni Korkma yardımcı olabiliriz?
Göklerin bakarak görmek gibi görünüyor
Olanlar senindir Bir milyon gözler?
Nerede şimdi o dün olduğu
Dalgalı veda Has
Ve kapılarını kapattı?
Gece çok koyu;
Rüzgar çok soğuk;
Gördüğüm dünya çok daha büyüktür
Şimdi ben yalnız olduğumu.
Baba, lütfen beni affet.
Beni anlamaya çalışın;
Baba, ben hiçbir seçeneğim yoktu bilmiyorum?
Bana dua duyabiliyor musun,
Ben söylüyorum şey
Gece sesleri ile dolu olsa bile?
Herşeyi hatırlıyorum Bana öğrettiğin
Her kitap 1've hiç oku ...
Tüm kitaplar tüm kelimeler Can
Beni Vermekteyiz ne yüz Yardım?
Ağaçlar çok uzun boylu
Ve ben bu yüzden çok küçük hissediyorum;
Ay yalnız iki kat
Ve yıldız yarısı kadar parlak ...
Baba, seni seviyorum nasıl ...
Baba, sana nasıl ihtiyacım var.
Baba, nasıl seni özlüyorum
Iyi geceler beni öpmeye ..

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »