Lara Fabian - Amoureuse Şarkı Sözleri

Sayfamızda Lara Fabian - Amoureuse Sözleri, Lara Fabian - Amoureuse Şarkı Sözü, Lara Fabian - Amoureuse Lyrics, Lara Fabian - Amoureuse Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Lara Fabian Şarkı SözleriLara Fabian - Amoureuse şarkı sözlerinden önce Lara Fabian ile ilgili kısa bilgi;

Lara Fabian, 9 Ocak 1970, Etterbeek, Belçika doğumludur...

1996 yılından itibaren hem Belçika hemde Kanada vatandaşıdır.

Çocukluk dönemi İtalya'nin Sicilya Özerk Bölgesi'nde bulunan Katanya'da geçtiği için anadili İtalyancadır.

Çocuk yaşlarında şarkı söylemeye, dans etmeye ve piyano çalmaya başlayan Lara Fabian, 8 yaşında Brüksel Kraliyet Konservatuarı'nda müzik eğitimi aldı.

1988 yılında 33. Eurovision Şarkı Yarışması'nda Lüksemburg'u temsil etti ve dördüncü oldu.

Son olarak 2015 yılının Kasım ayında Ma vie dans la tienne isimli 11 şarkılık albümünü çıkardı.
Lara Fabian - Amoureuse Şarkı Sözleri Lyrics
Une nuit je m'endors avec lui
Mais je sais qu'on nous l'interdit
Est je sent la fièvre qui me mort
Sans que j�aie l'ombre d'un remord hum�
Et l'aurore m'apport le sommeil
Je ne veux pas qu'arrive le soleil
Quand je prends sa tête entre mes mains
Je vous jure que j'ai du chagrin hum�

Et je me demande, si cet amour aura un lendemain
Quand je suis loing de lui,
Quand je suis loing de lui,
Je n'est plus vraiment toute ma tête nan,
Et je ne suis plus d'ici,
Ha je ne suis plus d'ici,
Je ressens la pluie d'une autre planète, d'une autre planète

Quand il me sert tous conte lui
Quand je sent que je j'entre dans sa vie
Je pris pour que le destin m'en sort
Je pris pour que le diable m'emporte hum�
Et l'angoisse me montre son visage
Elle me force à parler son langage
Et quand je prends sa tête entre mes mains
Je vous jure, je vous jure que j'ai du chagrin hum�

Et je me demande, si cet amour aura un lendemain,
Quand je suis loing de lui,
Quand je suis loing de lui,
Je n'es plus vraiment toute ma tête na
Et je ne suis plus d'ici
Ha je ne suis d'ici
Je ressens la pluie d'une autre planète,
D�une autre Planète, d�une autre�
D�une autre planète, d'une autre planète, d'une autre....

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »