Feridun Düzağaç - Biçare Şarkı Sözleri

Sayfamızda Feridun Düzağaç - Biçare Sözleri, Feridun Düzağaç - Biçare Şarkı Sözü, Feridun Düzağaç - Biçare Lyrics, Feridun Düzağaç - Biçare Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Feridun Düzağaç Şarkı SözleriFeridun Düzağaç - Biçare şarkı sözlerinden önce Feridun Düzağaç ile ilgili kısa bilgi;

2015 yılının Kasım ayında EPİC isimli yapım şirketi ile "Başka" isimli yeni albümünü çıkaran Feridun Düzağaç, 10 Ekim 1968, Adana doğumludur...

Ankara Polis Koleji imtihanları kazanan Feridun Düzağaç, okula bir türlü ısınamadığı için yarıda bıraktı.

1988'de Adana Çukurova Üniversitesi'nde, dört arkadaşıyla birlikte TINI isimli müzik grubunu kurdu.

1990 yılında ise, yine aynı üniversitedeki 13 amatör şair arkadaşıyla 'İlk Rüzgar adını verdikleri antolojik formatlı şiir kitabı yayınlandı.

1994 Ocak ayında Sevgi Güryay'la evlenen Feridun Düzağaç, yine aynı yıl içinde trafik kazası sebebiyle babası Salih Mete Düzağaç'ı kaybetti.

Binbir Gece isimli televizyon dizisinde oynayan sanatçı, daha önce "Gece 11.45", "2 Süper Film Birden" ve "Aşk Tutulması" isimli üç ayrı sinema filminde de rol almıştı.

Feridun Düzağaç, bir çok şarkısını, tarihinin ve doğasının kendisine ilham kaynağı olduğu Bozcaada'da yazdı.

Kral Tv Video Müzik Ödüllerinde "Beni Bırakma" şarkısının klibi "Yılın Klibi" ödülünü kazandı.
Feridun Düzağaç - Biçare Şarkı Sözleri
Söz: Feridun Düzağaç
Müzik: Feridun Düzağaç

Vurdum gitarımın tellerine
Biçare düşmüşüm ben ellerine
Bir yarım aklım kalmış haktan çıkmış sana kaybeden
Onu da vermişim ben ben ellerimle ellerine

Hangi gönül meyhanesinde kim bilir ne düşler kuruyorsun
Beni gündüz sarhoş geceler uykusuz vuruyor öldürüyorsun
Beni gündüz sarhoş geceler uykusuz öldürüyorsun

İster at beni aklının ta dibine ta dibine
Bilirsin işlemişim ben içine sen içime
Biz iki biçare aç kolların sar bedenin bedenime
İstersen gel ölelim sen masalsın hayat hikaye

Her dolunay sözün vardı yollarında gözüm kaldı
Beni gündüz sarhoş geceler uykusuz vuruyor öldürüyorsun
Beni gündüz sarhoş geceler uykusuz öldürüyorsun

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »