Ferhat Göçer - Uzun Kavak Gıcır Gıcır Şarkı Sözleri

Sayfamızda Ferhat Göçer - Uzun Kavak Gıcır Gıcır Sözleri, Ferhat Göçer - Uzun Kavak Gıcır Gıcır Şarkı Sözü, Ferhat Göçer - Uzun Kavak Gıcır Gıcır Lyrics, Ferhat Göçer - Uzun Kavak Gıcır Gıcır Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Ferhat Göçer Şarkı SözleriFerhat Göçer - Uzun Kavak Gıcır Gıcır şarkı sözlerinden önce Ferhat Göçer ile ilgili kısa bilgi;

ÜÇÜNCÜ GÖZ MÜZİK isimli yapım şirketi ile 2015 yılında Ben Düştüm Yollara isimli albümünü çıkaran Ferhat Göçer, 11 Mayıs 1970; Birecik, Şanlıurfa doğumludur...

İstanbul Üniversitesi Tıp Fakültesi ve Devlet Konservatuarı Şan Bölümünü bitirdikten sonra sözleşmeli olarak iki yıl boyunca Devlet Opera ve Balesi'nde çalıştı....

Şanlıurfa'ya mecburi hizmetinden dolayı doktor olarak atanınca, Devlet Opera ve Balesi'nden ayrılmak zorunda kaldı...

Sanatçının, DMC Müzik tarafından yayınlanan, kendi adını taşıyan 2005'teki albümü ile, Yolun Açık Olsun adını verdiği 2007 yılında çıkarttığı albüm olmak üzere iki kez müzik dünyasına adım atmıştır.

Ayrıca, gerek besteci gerekse müzisyen niteliği ile katkıda bulunduğu pek çok da kollektif albüm bulunmaktadır.
Ferhat Göçer - Uzun Kavak Gıcır Gıcır Şarkı Sözleri
Söz: Mevlüt Yılmaz
Müzik: Mevlüt Yılmaz

Uzun kovak ne gidersin engine
Yaprakların benzemiyor rengine
Anne beni verecek misin dengime
Ah dola dola dola da yar dolanıver boynuma

Akşamdan gel gel yanıma yanıma
Uzun kavak gıcır gıcır gıcırdar
Anne benim sol yanımda sancı var
Ben ölürsem benden daha genci var

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »