Arsız Bela - Yanmaz Mı Bu Yüreğin Şarkı Sözleri

Sayfamızda Arsız Bela - Yanmaz Mı Bu Yüreğin Sözleri, Arsız Bela - Yanmaz Mı Bu Yüreğin Şarkı Sözü, Arsız Bela - Yanmaz Mı Bu Yüreğin Lyrics, Arsız Bela - Yanmaz Mı Bu Yüreğin Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Arsız Bela Şarkı SözleriArsız Bela - Yanmaz Mı Bu Yüreğin şarkı sözlerinden önce Arsız Bela ile ilgili kısa bilgi;

Asıl adı Ali Metin olan Arsız Bela, 28 Aralık 1992 Sivas doğumludur.

Arabesk Rap sanatçısı olarakda anılan Arsız bela Türk halk müziği sevdalısıdır. Rap yapmaya lise yıllarında başladı.

İlk öğretimini Alparslan İlköğretim okulunda, açık öğretim lisesine devam etti.
Arsız Bela - Yanmaz Mı Bu Yüreğin Şarkı Sözleri
Arsız Bela Ft. Serkan Akbulut -Arsız Bela :
Yanmaz mı Bu Yüreğin .
Biterken Ben Böyle .
Hasretten Sözlerim Acıtır .
Bırakmaz Ellere Yarr .
Yanımda OLmadın Yine .
# Arsız Bela Rap :
Şimdi Senli Hayallerde Dolaşıyorum Ben Yine .
Hasretin Kapımda Düştüm İşte Ben Yine Dillere .
Umursamaz Taş Kesilir Kalbin Her Zaman ki Yerde .
Sevgiyi Hakketmedin Ezip Geçendin Öylece .
Bir Rüyayı Andıran O Gözlerin Bu Sözlerimde .
Ezber Etti Dilde Dindiremez Bir Boşluk İçimde .
Yanmamak Kolay mı Böyle Severken Bu Şekilde .
Durmasın Yazan Bu Elim Ne Yazdığını Bilmesede .
Kimse Sormasın Umutla Bekledim Ben Her Gece .
Düşün Bi Bak Ardına Ne Bıraktığını Anla Bi Kez .
Öyle Git İçimden Aşkını Alıpta Anla Biraz .
Sarmasın Hayalin Unutayım Desemde OLmuyor .
Sen Çıkınca Cümlelerde Ellerimse Titriyor .
Bu Sende Var Olan Beni Bırakma Ecel Gitmiyor .
# Serkan Akbulut Rap :
Bende Olan Her Bişey ,
Sende Olan Her Bişey .
Bir Kalp Kırdın İşte İstediğim İlgi Tek Bişey ,
Yakında Gidiyorum Ve Alın Sivas Sizin OLsun .
Üstad'la Yazdım Ve Son Bu Parça [Son OLsun] ,
Tek Bi İlgi Tek Bişey Ve Tek Bi Sevgi Her Bişey .
Uyuyamıyorum Bu Gözlerimde Ve Hayli Şişiyor ,
Uyuyamadığım Dakikalar Gözlerim Seni Arıyor .
Allah'ım Bi Yardım Eyle Sevdim Tek Günah Bu ,
Sevme Diyen Dostlarım Nerdesiniz Kimse Yok mu .?
Bulamıyorum Bi Çare , Bulamıyorum Bi Sebep ,
Kalmamış Bu Dünyada Sevgi, Saygı Bir Edep .
Üstad'ım [Arsız Bela] Ve Bunu Bi Daha Söylemem .
Anladım ' Ali ' Abi. Gidene Dön Demem .
Anladın mı Sevgilim ,
Bir Daha Dön Demem .
# Arsız Bela :
Yanmaz mı Bu Yüreğin .
Biterken Ben Böyle .
Hasretten Sözlerim Acıtır .
Bırakmaz Ellere Yarr .
Yanımda OLmadın Yine .

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »